Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

karta tv - upc na macbook air

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anka123

Anka123
  • 23 postów

Napisano 22 września 2013 - 14:35

Chciałabym móc odbierać na macbooku telewizję z upc, którą mam zakupioną w mieszkaniu. Niestety nie znam się na tym kompletnie, rozumiem, że potrzebna jest mi karta telewizyjna? proszę o pomoc :)

#2 Cinn

Cinn
  • 117 postów

Napisano 22 września 2013 - 21:31

Istnieją takie tunery.
Taki, dostępny w iMad w zestawie ze słuchawkami AKG powinien działać:
iMad - Apple Authorized Reseller - elgato EyeTV hybrid tuner DVB-T Mac/Win + słuchawki AKG K 319 - Mac akcesoria - Akcesoria - Sklep

#3 Śfieży

Śfieży
  • 920 postów

Napisano 22 września 2013 - 22:12

Jeśli kablówka jest kodowana i potrzebny jest dekoder z kartą to żaden tuner na USB sobie z tym nie poradzi. Jeśli kablówka jest niekodowana, to spokojnie wystarczy Media-Tech MT4170 (do kupienia w cenie 50 zł brutto w Auchan).

#4 Anka123

Anka123
  • 23 postów

Napisano 23 września 2013 - 20:24

hmm, kodowana? nie mam pojęcia... :???: jest to pakiet upc net/tv/telefon - nie wiem czy to coś wyjaśnia? ;)

#5 Śfieży

Śfieży
  • 920 postów

Napisano 24 września 2013 - 06:36

Masz po prostu gniazdko w ścianie czy pomiędzy telewizorem jest jeszcze potrzebny dekoder z kartą kodową? Ta karta przypomina nieco chipową kartę kredytową.

#6 Anka123

Anka123
  • 23 postów

Napisano 26 września 2013 - 17:51

Mam taką skrzyneczkę UPC wystającą z kontaktu i jeden kabel od niej idzie do routera, i zostają jeszcze dwa (domyślam się, że jedno na tv i jedno na telefon - bo to taki pakiet 3 rzeczy był)...

#7 equinoxe

equinoxe
  • 4 721 postów
Napisano 26 września 2013 - 18:54

Tuner zaproponowany przez Cinn powinien dać radę, ale w ten sposób będziesz mogła odbierać tylko tv analogową (Analogowa telewizja kablowa - kablówka | UPC Polska).