Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5S - Pierwsze wrażenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2007 odpowiedzi w tym temacie

#1976 robertpatrykk

robertpatrykk
  • 141 postów
  • SkądŁódź, PL

Napisano 18 lipca 2014 - 13:23

Tak jak testowałem u znajomego, jest iPhone jest super i szukam już ofert. Powiedzcie mi, czy spotkaliście się ze stroną moj-iPhone.com? Mają tak niskie ceny, że obawiam się czy towar w ogóle dotrze, a wysyłają z Irlandii.

#1977 Molimo

Molimo
  • 3 695 postów
  • SkądPoznań

Napisano 18 lipca 2014 - 16:14

Lepiej kup u jakiegoś pewniaka z Allegro przy 100-150zł wyższej cenie niż kombinowanie od nieznanych sprzedawców.

#1978 laszak

laszak
  • 50 postów

Napisano 20 lipca 2014 - 15:29

Ceny są okej, mam znajomego, który handluje hurtowo iphonami z UK i brutto jedna sztuka kosztuje go około 1800zł (iphone 5s).

#1979 eskai

eskai
  • 53 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 03 sierpnia 2014 - 08:05

Dostałem nowy telefon iPhone 5s z reklamacji. Pisałem kilka dni wcześniej.
Wyświetlacz dostałem piękny czysty, wszystko działa oprócz tej przeklętej wibracji. Masakra.

Telefon muszę zwrócić gdyż wibracja oszalała. Tak jak na tym filmie. Iphone 5S Vibration Problem - YouTube

Jak się ściśnie telefon w górnej części, wibracja działa ok. Jak się puści szaleje, metaliczny dźwięk, wpada w brzęczenie. Nie do przyjęcia.

Co się stało z tym Apple?

#1980 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 03 sierpnia 2014 - 08:47

To co z każdą firmą. Masowa produkcja.

#1981 iogryzek

iogryzek
  • 35 postów

Napisano 03 sierpnia 2014 - 08:48

też mam problem z wibracją ale odpuściłem, problem ten występuje w co 2 telefonie :(

#1982 eskai

eskai
  • 53 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 03 sierpnia 2014 - 12:02

też mam problem z wibracją ale odpuściłem, problem ten występuje w co 2 telefonie :(


Cholera ale nie da sie tego używać, w nocy ktos dzwoni, to idzie zawału dostać bo caly telefon dostaje metalicznego podzwieku. a w dzień przy ludziach to aż wstyd jak wibracja zabrzęczy. W takiej klasie telefonu żeby takie cyrki byly.

Ide dzis reklamować i odebrać kasę.

#1983 mpk794

mpk794
  • 24 postów

Napisano 05 sierpnia 2014 - 23:26

Jak kupowałem 5s w styczniu, 3 razy go wymieniałem właśnie ze względu na wibrację. Wszystkie miały ten sam problem, więc dałem sobie spokój. Widać sporo egzemplarzy tak ma. Dodam jeszcze, że (przynajmniej u mnie) ten podźwięk występuje jedynie w pozycji poziomej. Kiedy trzymam iphona pionowo, wszystko jest ok. Jeśli komuś bardzo to przeszkadza - porządne, dobrze dopasowane etui trochę niweluje problem.

#1984 Aleks0194

Aleks0194
  • 22 postów
  • SkądSt.Petersburg, RU

Napisano 06 sierpnia 2014 - 15:34

Ja kupowalem 5S 2 dni temu w saturnie problem z ekranem i wibracja nie wystepuje ;) co do pierwszego wrazenia to po zmianie z iPhone 4 nowy iPhone jest 10x szybszy i tyle jakos nie mam takiego stanu WOW jak po zakupie iP 4 ;)

#1985 eskai

eskai
  • 53 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 10 sierpnia 2014 - 19:47

Witam, po 3 próbach wymiany telefonu na reklamacji, dostałem w końcu upragnioną idealną sztukę :) Wibracja działa idealnie i nie ma z telefonem najmniejszych problemów technicznych. Jedynie ekran jest lekko ciepły w kolorystyce, ale trzeba to przeboleć :) Pozdrawiam serwis Cortland z Poznania :) za 3 razem podeszli w końcu profesjonalnie do sprawy. Życzę miłego dnia :)

#1986 czarekpl

czarekpl

  • 245 postów
  • SkądCiechanów, Poland

Napisano 12 sierpnia 2014 - 08:50

a miał ktoś problem ze strzelającym guzikiem home?

#1987 l.gajewski

l.gajewski
  • 801 postów

Napisano 12 sierpnia 2014 - 09:21

a miał ktoś problem ze strzelającym guzikiem home?


Ja w tym wątku opisywałem swoje perypetie. Miałem i strzelający home i nawet źle spasowaną obudowę. Wymieniałem w AOS kilkukrotnie telefon aż postanowiłem go zwrócić. Apple zaoferowało mi 800 PLN zwrotu żebym tylko zatrzymał telefon :) Finalnie się nie zdecydowałem i wróciłem do 5-tki. Teraz czekam na 6-tkę.

#1988 VortaL

VortaL
  • 14 postów

Napisano 12 sierpnia 2014 - 19:08

Trochę kicha, że sprzęt za tyle kasy ma takie dziwadła :roll:

#1989 m@ro

m@ro
  • 61 postów

Napisano 16 sierpnia 2014 - 19:18

ten temat powinien nazywać się ksiega skarg i zazalen a nie pierwsze wrazenia ja na swój nie narzekam od nowości

#1990 Stadivarius

Stadivarius
  • 216 postów

Napisano 20 sierpnia 2014 - 19:00

Witam! Moderatora proszę o zamknięcie tematu, ponieważ nie wnosi już nic nowego. Podzielam zdanie kolegi wyżej, od ładnych kilku stron same zażalenia. Na szczęscie już niebawem wchodzi nowy iphone i będziecie mogli znowu kreatywnie poszaleć z komentarzami. Jestem ciekaw czy ogladając każdą nową rzecz jesteście tak przewrażliwieni. Ponieważ jest to forum, piszą tu różne rodzaje charakterów i osobowości. Swoją wypowiedzią nie chciałem nikogo urazić, ale większość przyzna mi racje, że to co tutaj się wyprawia, jest grzecznie mówiąc zabawne. Temat ten jest o pierwszych wrażeniach dotyczących obcowania z iphonem 5s, zatem dodaje swoje 3 grosze. Posiadam złotą wersję 16Gb. Faktem jest delikatnie szybsza praca ale przesadka z 5tki sensu nie miała. Po rozpakowaniu był idealny i po dzień dzisiejszy nie wykazuje żadnych anomalii albo ja ich nie widzę. Wynika to pewnie z faktu, że to tylko telefon i jak mi się znudzi to go najzwyczajniej w świecie sprzedam. Pozdrawiam!

#1991 mubott

mubott
  • 78 postów

Napisano 23 października 2014 - 22:42

Jak to jest z zasięgiem w iPhone 5s może mi ktoś powiedzieć? Czy zasięg jest słabszy (ogółem) niż w poprzednich modelach czy trafiłem na wadliwą sztukę? W porównaniu do iPhone 4 mój 5s w tych samych miejscach, gdzie 4 ma pełny zasięg, ma o 2-3 kropki mniej a czasami przełącza się na 2g. Ta sama sieć, telefony leżą obok siebie.

#1992 dudek_t

dudek_t
  • 72 postów
  • SkądBielsk Podlaski

Napisano 24 października 2014 - 09:20

Jak to jest z zasięgiem w iPhone 5s może mi ktoś powiedzieć? Czy zasięg jest słabszy (ogółem) niż w poprzednich modelach czy trafiłem na wadliwą sztukę? W porównaniu do iPhone 4 mój 5s w tych samych miejscach, gdzie 4 ma pełny zasięg, ma o 2-3 kropki mniej a czasami przełącza się na 2g. Ta sama sieć, telefony leżą obok siebie.


Dokładnie tak jest. Zasięg w iPhonie 5S jest bardzo słaby. Z tego powodu musiałem zrezygnować z używania 5s. W pracy mam jedną kropkę 3G i nikt nie może się do mnie dodzwonić. Oczywiście ten kretyński telefon trzyma 3G mimo że na 2G miałby 4-5 kropek i nie było by tematu.
W tym samym miejscu stara 4 ma 3 kropki w zasięgu 3G i nie ma najmniejszych problemów z dodzwonieniem się do mnie i prowadzeniem rozmów.

#1993 czesio00

czesio00
  • 5 postów

Napisano 20 listopada 2014 - 02:57

Witam, 2 dni temu kupiłem nowego 5s.. lecz mam problem z wibracja, brzeczy gdy telefon jest w pozycji poziomej .. oddac na gwaracje czy dac sobie spokój ? Jesli telefon jest nowy ( 2 dniowy) mam szanse ze na gw wymienią na nowy czy refurbished? telefon kupiony w Dani , sklep elgiganten , coś typu media markt , saturn

#1994 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 05 grudnia 2014 - 16:07

Obawiam się że pozostaje Ci Autoryzowany Serwis Apple'a i REFURBISHED


 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#1995 mikoko

mikoko
  • 496 postów

Napisano 05 grudnia 2014 - 19:21

nie rozumiem dlaczego ludzie tak boja sie refubished. Sam tydzien temu dostalem taki z wymiany. Po sprawdzeniu na stronie produkcja 21 pazdziernik 2014 bateria zero cykli folie na przodzie i tyle stan igielka. Do tego sprawdzony przed wypuszczeniem. Nie wiem nawet czy te refubished nie sa lepsze od masowek


Użytkownik mikoko edytował ten post 05 grudnia 2014 - 19:25


#1996 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 05 grudnia 2014 - 19:55

kupilem uzywanego 5s 64 mam na to fv. gwarancje ma do 15 grudnia czyli jeszcze kilka dni chcialem wyslac go na reklamacje z powodu problemow z polaczeniami a mianowicie jesli odsune aparat delikatnie od twarzy rozmowca bardzo slabo mnie slyszy. Ma standardowe problemy z wibracja itp ktore mi nie przeszkadzaja zbytnie. klika tez duzo glosniej home button ale nie wiem czy bylo tak od nowosci co tylko potwierdzac moze liczne wpisy o 5s pojawiajace sie tu w temacie. i teraz pytanie czy jak go wysle w poniedzialek serisanci nie pomysla ze chce ich naciagac na refuba? zważywszy na te ostatnie dni gwarancji?


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#1997 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 grudnia 2014 - 20:20

Jest gwarancja? Jest. To nie ma znaczenia czy w ostatnim dniu czy pierwszym, a serwisanci jak i ja pomyślą, że chcesz ich naciągnąć oczywiście, tylko jakie to ma znaczenie :P


nie rozumiem dlaczego ludzie tak boja sie refubished. Sam tydzien temu dostalem taki z wymiany. Po sprawdzeniu na stronie produkcja 21 pazdziernik 2014 bateria zero cykli folie na przodzie i tyle stan igielka. Do tego sprawdzony przed wypuszczeniem. Nie wiem nawet czy te refubished nie sa lepsze od masowek

 

Przynajmniej mają wymienione wszystko co było złe :)


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#1998 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 05 grudnia 2014 - 20:23

wlasnie nie chodzi mi nawet o refuba czy kolejne 90 dni gwarancji tylko o sprawny w 100% czytaj idealnie dzialajacy telefon.


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#1999 zakino

zakino


  • 10 510 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 06 grudnia 2014 - 00:44

Pownien być okey, a jak nie to znowy reklamacja xD


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#2000 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 06 grudnia 2014 - 01:11

obawiam sie ze w 10 dni nie wiele zdzialam z kolejna reklamacja...


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych