
iPhone 5S - Pierwsze wrażenia
#1976
Napisano 18 lipca 2014 - 13:23
#1977
Napisano 18 lipca 2014 - 16:14
#1978
Napisano 20 lipca 2014 - 15:29
#1979
Napisano 03 sierpnia 2014 - 08:05
Wyświetlacz dostałem piękny czysty, wszystko działa oprócz tej przeklętej wibracji. Masakra.
Telefon muszę zwrócić gdyż wibracja oszalała. Tak jak na tym filmie. Iphone 5S Vibration Problem - YouTube
Jak się ściśnie telefon w górnej części, wibracja działa ok. Jak się puści szaleje, metaliczny dźwięk, wpada w brzęczenie. Nie do przyjęcia.
Co się stało z tym Apple?
#1980
Napisano 03 sierpnia 2014 - 08:47
#1981
Napisano 03 sierpnia 2014 - 08:48

#1982
Napisano 03 sierpnia 2014 - 12:02
też mam problem z wibracją ale odpuściłem, problem ten występuje w co 2 telefonie
Cholera ale nie da sie tego używać, w nocy ktos dzwoni, to idzie zawału dostać bo caly telefon dostaje metalicznego podzwieku. a w dzień przy ludziach to aż wstyd jak wibracja zabrzęczy. W takiej klasie telefonu żeby takie cyrki byly.
Ide dzis reklamować i odebrać kasę.
#1983
Napisano 05 sierpnia 2014 - 23:26
#1984
Napisano 06 sierpnia 2014 - 15:34


#1985
Napisano 10 sierpnia 2014 - 19:47




#1986
Napisano 12 sierpnia 2014 - 08:50
#1987
Napisano 12 sierpnia 2014 - 09:21
a miał ktoś problem ze strzelającym guzikiem home?
Ja w tym wątku opisywałem swoje perypetie. Miałem i strzelający home i nawet źle spasowaną obudowę. Wymieniałem w AOS kilkukrotnie telefon aż postanowiłem go zwrócić. Apple zaoferowało mi 800 PLN zwrotu żebym tylko zatrzymał telefon

#1988
Napisano 12 sierpnia 2014 - 19:08
#1989
Napisano 16 sierpnia 2014 - 19:18
#1990
Napisano 20 sierpnia 2014 - 19:00
#1991
Napisano 23 października 2014 - 22:42
#1992
Napisano 24 października 2014 - 09:20
Jak to jest z zasięgiem w iPhone 5s może mi ktoś powiedzieć? Czy zasięg jest słabszy (ogółem) niż w poprzednich modelach czy trafiłem na wadliwą sztukę? W porównaniu do iPhone 4 mój 5s w tych samych miejscach, gdzie 4 ma pełny zasięg, ma o 2-3 kropki mniej a czasami przełącza się na 2g. Ta sama sieć, telefony leżą obok siebie.
Dokładnie tak jest. Zasięg w iPhonie 5S jest bardzo słaby. Z tego powodu musiałem zrezygnować z używania 5s. W pracy mam jedną kropkę 3G i nikt nie może się do mnie dodzwonić. Oczywiście ten kretyński telefon trzyma 3G mimo że na 2G miałby 4-5 kropek i nie było by tematu.
W tym samym miejscu stara 4 ma 3 kropki w zasięgu 3G i nie ma najmniejszych problemów z dodzwonieniem się do mnie i prowadzeniem rozmów.
#1993
Napisano 20 listopada 2014 - 02:57
#1994
Napisano 05 grudnia 2014 - 16:07
Obawiam się że pozostaje Ci Autoryzowany Serwis Apple'a i REFURBISHED
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
#1995
Napisano 05 grudnia 2014 - 19:21
nie rozumiem dlaczego ludzie tak boja sie refubished. Sam tydzien temu dostalem taki z wymiany. Po sprawdzeniu na stronie produkcja 21 pazdziernik 2014 bateria zero cykli folie na przodzie i tyle stan igielka. Do tego sprawdzony przed wypuszczeniem. Nie wiem nawet czy te refubished nie sa lepsze od masowek
Użytkownik mikoko edytował ten post 05 grudnia 2014 - 19:25
#1996
Napisano 05 grudnia 2014 - 19:55
kupilem uzywanego 5s 64 mam na to fv. gwarancje ma do 15 grudnia czyli jeszcze kilka dni chcialem wyslac go na reklamacje z powodu problemow z polaczeniami a mianowicie jesli odsune aparat delikatnie od twarzy rozmowca bardzo slabo mnie slyszy. Ma standardowe problemy z wibracja itp ktore mi nie przeszkadzaja zbytnie. klika tez duzo glosniej home button ale nie wiem czy bylo tak od nowosci co tylko potwierdzac moze liczne wpisy o 5s pojawiajace sie tu w temacie. i teraz pytanie czy jak go wysle w poniedzialek serisanci nie pomysla ze chce ich naciagac na refuba? zważywszy na te ostatnie dni gwarancji?
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#1997
Napisano 05 grudnia 2014 - 20:20
Jest gwarancja? Jest. To nie ma znaczenia czy w ostatnim dniu czy pierwszym, a serwisanci jak i ja pomyślą, że chcesz ich naciągnąć oczywiście, tylko jakie to ma znaczenie
nie rozumiem dlaczego ludzie tak boja sie refubished. Sam tydzien temu dostalem taki z wymiany. Po sprawdzeniu na stronie produkcja 21 pazdziernik 2014 bateria zero cykli folie na przodzie i tyle stan igielka. Do tego sprawdzony przed wypuszczeniem. Nie wiem nawet czy te refubished nie sa lepsze od masowek
Przynajmniej mają wymienione wszystko co było złe
Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11
#1998
Napisano 05 grudnia 2014 - 20:23
wlasnie nie chodzi mi nawet o refuba czy kolejne 90 dni gwarancji tylko o sprawny w 100% czytaj idealnie dzialajacy telefon.
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#1999
Napisano 06 grudnia 2014 - 00:44
Pownien być okey, a jak nie to znowy reklamacja xD
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#2000
Napisano 06 grudnia 2014 - 01:11
obawiam sie ze w 10 dni nie wiele zdzialam z kolejna reklamacja...
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych