

Macbook Pro sam się restartuje
#1
Napisano 18 września 2013 - 19:03

#2
Napisano 18 września 2013 - 20:39
Zacznij od sprawdzenia pamięci.... nie masz przypadkiem Kingstonów?
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#3
Napisano 18 września 2013 - 21:52
#4
Napisano 18 września 2013 - 21:58
W pierwszej kolejności sprawdziłbym czy oba wiatraki się kręcą, być może któryś stoi i komputer się przegrzewa... Sprawdzić pamięć też nie zaszkodzi..
Przy przegrzaniu komputer by się wyłączył, nie restartował, poza tym konstrukcja maca pozwala na działanie nawet bez radiatora (bez obciążenia), więc kilka minut bez wentylatora nie robiło by zbyt dużej różnicy.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#5
Napisano 21 września 2013 - 14:45
#6
Napisano 21 września 2013 - 15:56
Tylko, jak sprawdzić czy pamięć jest Kingstona? (w informacjach o systemie, w zakładce pamięć nie znalazłem takich informacji)
A zdjąć klapę to problem ?
#7
Napisano 22 września 2013 - 19:07

#8
Napisano 22 września 2013 - 19:36
#9
Napisano 22 września 2013 - 21:02

Miałem podobny problem już dwukrotnie. Za każdym razem była to zepsuta pamięć RAM. Polecam zrobić "Apple Hardware Test" --> [url=http://support.apple.com/kb/HT1509?viewlocale=en_US&locale=en_US]Using Apple Hardware Test[/url]
pozdrawiam

#10
Napisano 23 września 2013 - 08:09
Tak więc, mój MacBook dysponuje pamięcią dedykowaną, która nazywa się WILK Elektronik SA... Komputer kupiony był z drugiej ręki; mam wrażenie, że chyba nie taka kość powinna tam siedzieć
GoodRaqm (czyli twój Wilk) to jedne z najlepiej współpracujących z Apple`m pamięci. Ktoś zupełnie przyzwoicie Ci je dobrał. Teraz musisz sprawdzić je pod kątem błędów, zaś w następnej kolejności sprawdź dysk . Praktycznie są to jedyne elementy Twojego maca które możesz spróbować zdiagnozować w domu. Niestety, jeśli pamięci i HDD okażą się sprawne - czeka Cię wizyta w serwisie.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#11
Napisano 23 września 2013 - 20:20

#12
Napisano 13 października 2013 - 09:11
#13
Napisano 26 listopada 2013 - 22:35
#14
Napisano 27 listopada 2013 - 09:16
(...)ktoś ma może jakiś pomysł, który pozwoliłby mi zaoszczędzić 1550zł i postawił komputer do stanu idealnego?
Oddaj do serwisu co zdiagnozuje problem i wyeliminuje go. Wymiana płyty to ostateczność, stosowana zwykle przy mechanicznym uszkodzeniu płyty, nie możliwym do naprawy (np. pęknięcie na pół )
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#15
Napisano 30 września 2014 - 10:54
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych