W związku z tym, że opinie o naszych krajowej sieci serwisowej sprzętu Apple'a są nie zawsze pozytywne, mam następujące pytanie. Czy zakupując sprzęt poza stroną Apple Store, np. w Cortland, Vobis, itd. mamy możliwość ewentualnego reklamowania sprzętu w fizycznym sklepie Apple Store np. w Berlinie, czy też jesteśmy zmuszeni do korzystania z naszych rodzimych procedur?
Możliwość reklamowania sprzętu w Apple Store
Rozpoczęty przez
blackbit
, 16 wrz 2013 08:18
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16 września 2013 - 08:18
#2
Napisano 16 września 2013 - 21:34
Możesz spokojnie skorzystać z infolinii Apple a konsultant skieruje Cię do najbliższego serwisu posiadającego certyfikację Apple. W przypadku sprzętu mobilnego możesz korzystać z berlińskiego Apple Store również.
#3
Napisano 17 września 2013 - 14:41
ja bym taki pewny nie był...
kupiłem w media Ipada i powiedzmy, że kwestia Apple Store była pod sporym znakiem zapytania...
#4
Napisano 17 września 2013 - 19:12
ja bym taki pewny nie był...
kupiłem w media Ipada i powiedzmy, że kwestia Apple Store była pod sporym znakiem zapytania...
Ja jestem, przećwiczone np. w Barcelońskim Apple Store, żadnych problemów.
#5
Napisano 17 września 2013 - 20:57
Dzięki za informacje, z których mam nadzieję nie będę musiał korzystać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych