W związku z tym, że opinie o naszych krajowej sieci serwisowej sprzętu Apple'a są nie zawsze pozytywne, mam następujące pytanie. Czy zakupując sprzęt poza stroną Apple Store, np. w Cortland, Vobis, itd. mamy możliwość ewentualnego reklamowania sprzętu w fizycznym sklepie Apple Store np. w Berlinie, czy też jesteśmy zmuszeni do korzystania z naszych rodzimych procedur?
Możliwość reklamowania sprzętu w Apple Store
Started by
blackbit
, 16 Sep 2013 08:18
4 replies to this topic
#1
Posted 16 September 2013 - 08:18
#2
Posted 16 September 2013 - 21:34
Możesz spokojnie skorzystać z infolinii Apple a konsultant skieruje Cię do najbliższego serwisu posiadającego certyfikację Apple. W przypadku sprzętu mobilnego możesz korzystać z berlińskiego Apple Store również.
#3
Posted 17 September 2013 - 14:41
ja bym taki pewny nie był...
kupiłem w media Ipada i powiedzmy, że kwestia Apple Store była pod sporym znakiem zapytania...
#4
Posted 17 September 2013 - 19:12
ja bym taki pewny nie był...
kupiłem w media Ipada i powiedzmy, że kwestia Apple Store była pod sporym znakiem zapytania...
Ja jestem, przećwiczone np. w Barcelońskim Apple Store, żadnych problemów.
#5
Posted 17 September 2013 - 20:57
Dzięki za informacje, z których mam nadzieję nie będę musiał korzystać.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users