
Błąd FACETIME w przypadku kilku podpiętych urządzeń do jednego Apple ID
#1
Posted 12 September 2013 - 07:04
#2
Posted 14 September 2013 - 09:02
#3
Posted 14 September 2013 - 10:56
#4
Posted 15 September 2013 - 09:04
#5
Posted 15 September 2013 - 13:16

#6
Posted 23 March 2021 - 08:55
Mam problem z FT, otoz po zalogowaniu sie wywala mi komunikat W tym momencie nie mozna sie zalogowac do FT na tym Macu. Aby korzystac na tym komputerze skonatktuj sie ze wsparciem apple i podaj ponizszy kod klienta. Klikajac na przycisk Skontaktuj sie ze wsparciem apple, wyswietla sie nowa karta z podpowiedziami, ktore nic nie wnosza do pomocy. Tak sie dzieje na moim macbook pro 13 z mac os catalina, na corki macbook air 13 z mac os Big Sur. Jesli chodzi o mnie to ja nie uzywam iphone ani ipad, mam tylko macbooka.
#7
Posted 23 March 2021 - 11:29
Serio? Wykopywanie kilkuletniego wątku i to dla takiego problemu, który jest niezwiązany z pierwotnym tematem?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users