Błąd FACETIME w przypadku kilku podpiętych urządzeń do jednego Apple ID
#1
Napisano 12 września 2013 - 07:04
#2
Napisano 14 września 2013 - 09:02
#3
Napisano 14 września 2013 - 10:56
#4
Napisano 15 września 2013 - 09:04
#5
Napisano 15 września 2013 - 13:16
#6
Napisano 23 marca 2021 - 08:55
Mam problem z FT, otoz po zalogowaniu sie wywala mi komunikat W tym momencie nie mozna sie zalogowac do FT na tym Macu. Aby korzystac na tym komputerze skonatktuj sie ze wsparciem apple i podaj ponizszy kod klienta. Klikajac na przycisk Skontaktuj sie ze wsparciem apple, wyswietla sie nowa karta z podpowiedziami, ktore nic nie wnosza do pomocy. Tak sie dzieje na moim macbook pro 13 z mac os catalina, na corki macbook air 13 z mac os Big Sur. Jesli chodzi o mnie to ja nie uzywam iphone ani ipad, mam tylko macbooka.
#7
Napisano 23 marca 2021 - 11:29
Serio? Wykopywanie kilkuletniego wątku i to dla takiego problemu, który jest niezwiązany z pierwotnym tematem?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych