Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 brak ładowania - serwis stwierdził nieorginalne części


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 FriStaylo

FriStaylo
  • 11 postów

Napisano 06 września 2013 - 14:10

Witam około 3 tygodni temu mój ip przestał się ładować i wcześniej miał małe zawiechy z przyciskiem HOME postanowiłem wysłać go do serwisu. Został on wysłany z t mobile. Dzisiaj otrzymałem telefon że serwis wystawił rachunek za telefon mianowicie 2700 zł. Chciałbym dodać że mój telefon obejmuje jeszcze gwarancja na co oni stwierdzili iż i tu uwaga telefon był już otwierany co wiecej znajduje sie w nim NIEORGINALNY WYŚWIETLACZ. I teraz gdzie tu logika, telefon kupiłem nowy, sam go wyciągałem z folii, no i druga sprawa gdybym rzeczywiście coś tam w nim wymieniał to bym się najzwyczajniej przyznał. Telefon znajduję sie w regenesis warsaw, dziś dzwoniłem do konsultanta i napisałem reklamacje. Prosze was o jakieś porady jak z nimi walczyć i dochodzić swoich praw ?. Ostatnio coś nie mam szczęścia do tych serwisów ... Pozdrawiam. Na stronie zauważyłem 3 zdjęcia z mojego telefonu na 2 jest coś obtoczone czerwoną ramką, wrzucić je ?, może to coś oznaczać.[ATTACH=CONFIG]16882[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16883[/ATTACH]

#2 mickelk

mickelk
  • 144 postów
  • SkądPrudnik, Poland

Napisano 06 września 2013 - 17:37

pokaż te zdjęcia

#3 Slithered

Slithered
  • 189 postów

Napisano 07 września 2013 - 09:54

Dużo osób nie ma szczęścia z Regenersis ;) Jakieś 3 lata temu wysyłałem im 3 (!!) raz telefon (Samsung Wave) z wadą powłoki antysmugowej (nie wiem jak to profesjonalnie nazwać, ale chyba każdy wie o co chodzi). Za każdym razem stwierdzali, że wszystko jest ok, mimo iż gołym okiem było widać, że z telefonu się coś zdziera + wyświetlacz w niektórych miejscach zrobił się szorstki. W końcu dowiedziałem się o innym autoryzowanym serwisie samsunga i tam wyświetlacz wymienili od razu. Z kolei wysyłając iPhone 4 do Regenersis odmówiono mi naprawy gwarancyjnej bo ekran był porysowany. Ale wracając do tematu: teoretycznie wypadałoby udowodnić, że wyświetlacz znajdujący sie w telefonie jest oryginalny, ale skoro iPhone'a nie otrzymałeś... Pomoc prawnika również może się przydać. Pozostaje również druga opcja: jakieś małe chińskie raczki w Foxconnie zrobiły Ci psikusa :P

#4 DUCHOWNY

DUCHOWNY
  • 116 postów

Napisano 07 września 2013 - 10:56

Na drugim zdjęciu ewidentne nie ściągnięta folia z blachy na wyświetlaczu-możliwe że szybki Chińczyk przeoczył.Co do pierwszej fotki to nie wiem o co chodzi. A może na pierwszej chodzi o ślady jakby po palcach na tej blaszce?? Chińczyk raczej by śladu odcisku by nie zostawił bo pracuje w rękawiczkach.A jak otrzmałeś telefon to pudełko było zafoliowane czy tylko sam telefon posiadał folie na wyświetlaczu i pleckach?? Bo jak kartonik był otwarty to możliwe że to Polska robota.

#5 FriStaylo

FriStaylo
  • 11 postów

Napisano 08 września 2013 - 11:43

Telefon kupiłem nowy cały zafoliowany tzn pudełko od niego tez w folii, wszystko sam rozpakowywałem. Kurde ja też mam pecha do serwisów oddawałem samsunga wawe 3 razy. 2 razy niby oddali naprawionego a za 3 razem jak oddałem wystąpiła najlepsza akcja. ktoś w serwisie zbił szybke w moim telefonie i nie przyjeli go do na prawy ze względu na właśnie zbitą szybke (którą sami zbili). no ale cóż będę walczył. Szkoda tylko że bez telefonu jestem a teraz bardzo odczuwam jego prędkość i zalety. obecna nokia 52 chowa sie w krzakach ;).

#6 dm76

dm76
  • 2 445 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 września 2013 - 11:45

Przecież serwis przyjmując telefon do naprawy na zgłoszeniu, którego wydruk dostajesz - opisuje stan telefonu - nie ma możliwości, żeby po przyjęciu zbili szybe i ci wmawiali, że to ty zbiłeś... albo dajesz się robić albo szemrane serwisy odwiedzasz...

#7 FriStaylo

FriStaylo
  • 11 postów

Napisano 08 września 2013 - 14:30

Tak masz racje. Telefon oddawałem przez t- mobile, stan telefonu został opisany wysłaliśmy go, po tej akcji serwis stwierdził że taki telefon już dostał. A kurier też wypiera sie uszkodzenia paczki. Sprawe odpusciłem ponieważ dostałem nowy telefon, nie chciało mi się już z nim bawić ...

#8 FriStaylo

FriStaylo
  • 11 postów

Napisano 16 września 2013 - 23:59

Chciałbym odświeżyć temat. Powiecie mi może czy jest możliwość żeby ktoś poza regenesis rozpatrzył sprawe ?. iPhone jest niestety z t-mobile i innny serwis nie może się podjąć naprawy. Telefon serwis zwrócił ponieważ nie zgodziłem się na koszty.

#9 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 17 września 2013 - 00:57

Nie. Wykup diagnozę gdzie stwierdzą oryginalność części w innym serwisie, kosztuje to grosze (np cortland). Mając diagnozę walcz z regenesis o swoje.

#10 FriStaylo

FriStaylo
  • 11 postów

Napisano 18 września 2013 - 14:09

Dzwoniłem dzisiaj do serwisu w szczecinie i uprzejmy Pan powiedział mi że niestety nie może przyjąć go na diagnostykę ponieważ telefon pochodzi od t mobile a Ci mają podpisaną umowę że tylko regenesis może zajmować się tymi urządzeniami. I mam jeszcze takie pytanie, jeżeli stwierdzili że telefon był nieoryginalny i były próby otwarcia go, moge ich prosic o jakieś potwierdzenie tego ? nie wiem dowody czy coś. W sumie każdy może sobie takie coś stwierdzić.

#11 AdamiPL

AdamiPL
  • 16 postów
  • SkądLondyn

Napisano 18 września 2013 - 14:50

Dzwoniłem dzisiaj do serwisu w szczecinie i uprzejmy Pan powiedział mi że niestety nie może przyjąć go na diagnostykę ponieważ telefon pochodzi od t mobile a Ci mają podpisaną umowę że tylko regenesis może zajmować się tymi urządzeniami. I mam jeszcze takie pytanie, jeżeli stwierdzili że telefon był nieoryginalny i były próby otwarcia go, moge ich prosic o jakieś potwierdzenie tego ? nie wiem dowody czy coś. W sumie każdy może sobie takie coś stwierdzić.


jak najbardziej możesz, oni sami na piśmie powinni Ci dać tzw. ekspertyzę. Jeśli nie dali to o nią poproś. Muszą Ci dać

#12 FriStaylo

FriStaylo
  • 11 postów

Napisano 08 października 2013 - 22:36

Oto co otrzymałem w odpowiedzi od serwisu po prośbie o podanie dowodów. "Witam, W załączeniu przesyłam zdjęcie wyświetlacza. Od wewnątrz ma naklejoną folię, oryginalny wyświetlacz wygląda inaczej. Na tej podstawie serwis odmówił wykonania naprawy gwarancyjnej." Załączone zostało zdjęcie te które dodałem w 1 poście. czy na takiej podstawie mogli odrzucić naprawe gwarancyjną ?.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych