Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak zgrać wszystkie notatki głosowe z iPhone?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 bielin

bielin
  • 653 postów

Napisano 02 września 2013 - 16:53

W iTunes są opcje które pozwalają na zgranie notatek głosowych z iPhone. iTunes - Biblioteki - muzyka- notatki głosowe. Następnie widzę listę notatek. Jednak ja mam notatek tych w iPhonie około 40, a w iTunes wyświetla mi się nich około 20. Synchronizowałem wiele razy iPhone z iTunes i nie rozumiem dlaczego wciąż nie mogę zgrać całości materiału. Celem jest skopiowanie mych wszystkich notatek głosowych by opróżnić iPhone. Jestem zielony w temacie, i przypuszczam że coś robię nie tak. Byłbym wdzięczny jeśli ktoś doradził by mi jakiś pomysł.

#2 chato.pl

chato.pl
  • 1 182 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 września 2013 - 20:04

Może iExplorer pomoże ...

#3 bielin

bielin
  • 653 postów

Napisano 03 września 2013 - 21:29

Może iExplorer pomoże ...

Dziękuję Chato.pl. Program który podałeś jest rewelacyjny.
Minusem jedynie jest ciągły brak zapisu w Macbooku, tytułu notatki głosowej które wpisywałem w iPhonie przy każdym nagraniu.

Nawet treść sms-ów da sie skopiować. Skopiowałem również numery telefoniczne ( kontakty ), problem tylko w tym że nie wiem w którym miejscu zapisały mi się w komputerze.

Dziwna sytuacja pojawiła się również w przypadku próby wrzucenia do kosza niepotrzebnego pozostałego pliku na biurku iExplorer. Nie da się go wymazać a jedyną opcją jest: Wysuń iExplorer installer. No i kliknąłem na nią i jest O.K., ale czy tak właściwie brzmi komenda?

#4 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 24 września 2013 - 12:30