
Adres e-mail zamiast numeru telefonu?
#1
Napisano 31 sierpnia 2013 - 10:05
#2
Napisano 02 września 2013 - 15:02
#3
Napisano 02 września 2013 - 15:15
#4
Napisano 02 września 2013 - 15:32
#5
Napisano 02 września 2013 - 15:32
#6
Napisano 02 września 2013 - 15:36
Wskaż w mojej wypowiedzi zadanie w którym pada słowo "jedynie" i udowodnij, że po utracie połączenia z siecią komórkową nie można wysłać wiadomości korzystając z adresu @@Trocu bzdure napisałeś, że po utracie połączenia z siecią komórkową można pisać jedynie z ID mailow'ego. Jak najbardziej możesz dalej pisać z ID numeru telefonu komórkowego.
#7
Napisano 02 września 2013 - 15:42
Wskaż w mojej wypowiedzi zadanie w którym pada słowo "jedynie" i udowodnij, że po utracie połączenia z siecią komórkową nie można wysłać wiadomości korzystając z adresu @
Jery, Ty nawet nie rozumiesz sam, tego co napisałeś, na prawdę?
Natomiast w przypadku utraty połączenia z siecią komórkową, przy jednoczesnym połączeniu z Internetem np. przez wifi, z telefonu można wysłać wiadomość iMessage korzystając z apple id lub innego adresu @ dodanego w ustawianiach wiadomości iMessage.
To jest bzdura, bo nawet bez zalogowania do sieci operatora, można nadal wysyłać iMessage z numeru telefonu komórkowego.
#8
Napisano 02 września 2013 - 15:43

#9
Napisano 02 września 2013 - 15:44
Zgadza się, ale również prawdą jest to, że bez zalogowania się do sieci operatora można wysyłać iMessage z adresu @, prawda?nawet bez zalogowania do sieci operatora, można nadal wysyłać iMessage z numeru telefonu komórkowego.
#10
Napisano 02 września 2013 - 15:57
Zgadza się, ale również prawdą jest to, że bez zalogowania się do sieci operatora można wysyłać iMessage z adresu @, prawda?
Obracasz kota ogonem, próbując teraz wyjść z twarzą, ale prawda jest taka, że nie rozmawiamy o wysyłaniu z maila tylko z numeru telefonu i pytanie było, czemu przychodzi z maila a nie z numeru telefonu, po czym Ty odpowiedziałeś, że dlatego, że wysyłający stracił połączenie z siecią komórkową, i to jest bzdura ewidentna, niezależnie od tego, jak się będziesz nadal motał w wyjaśnieniach i nadinterpretacjach.
#11
Napisano 02 września 2013 - 16:16
W drodze zgniłego kompromisu mogę zgodzić się najwyżej na półprawdę, bo faktycznie moja odpowiedź była niepełna.Twoja konstrukcja zdania to: Jeśli zachodzi sytuacja A (utrata sieci komórkowej) to występuje przypadek B (wysyłanie po ID mailowym).
A powinna brzmieć: Jeśli zachodzi sytuacja A (utrata sieci komórkowej) to występuje przypadek B (wysyłanie po ID mailowym) oraz C (wysłanie pod ID numeru telefonu).
Reasumując, półprawda to nadal bzdura

- - - Połączono posty - - -
Hmm jedyną nadinterpretacją jaką zauważyłem jest Twoje przekonanie Jery, co to natury mojej wypowiedzi. Jednym słowem skreśliłeś moje wypociny, które niedokładnie odpowiadały na postawione pytanie, ale z całą pewnością bzdurą nie były. Nieprecyzyjna i niekompletna owszem.Obracasz kota ogonem, próbując teraz wyjść z twarzą, ale prawda jest taka, że nie rozmawiamy o wysyłaniu z maila tylko z numeru telefonu i pytanie było, czemu przychodzi z maila a nie z numeru telefonu, po czym Ty odpowiedziałeś, że dlatego, że wysyłający stracił połączenie z siecią komórkową, i to jest bzdura ewidentna, niezależnie od tego, jak się będziesz nadal motał w wyjaśnieniach i nadinterpretacjach.
#12
Napisano 02 września 2013 - 16:37
#13
Napisano 02 września 2013 - 17:18
Hmm jedyną nadinterpretacją jaką zauważyłem jest Twoje przekonanie Jery, co to natury mojej wypowiedzi. Jednym słowem skreśliłeś moje wypociny, które niedokładnie odpowiadały na postawione pytanie, ale z całą pewnością bzdurą nie były. Nieprecyzyjna i niekompletna owszem.
W kontekście zadanego pytania, Twoja odpowiedź stanowiła bzdurę, inne konteksty w tej sytuacji nie są istotne. Pytanie było jasne, odpowiedziałeś bzdurą i na tym można zamknąć dyskusję.
- - - Połączono posty - - -
Może ja gdzieś robię jakiś czeski błąd ale gdzie ! jak sprawdzić jaki nr gsm mam przypisany do iMessage i FaceTime prócz tego menu w telefonie?
Do iMessage i FT przypisany jest numer, który się wyświetla w menu. Jeżeli na Playu się nie aktywuje to jest jedna opcje, nie dochodzi SMS aktywacyjny na brytyjski numer (masz włączone połączenia międzynarodowe?), albo nie dochodzi bo coś z Twoimi usługami na karcie nie tak, albo Play ma jak zwykle burdel w konfiguracji sieci. Cudów nie ma.
#14
Napisano 02 września 2013 - 18:17
#15
Napisano 02 września 2013 - 23:34
#16
Napisano 06 września 2013 - 16:12
#17
Napisano 06 września 2013 - 16:29
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych