Posiadam MacBooka Unibody late 2008 z zainstalowanym OS X w wersji 10.8.4.
Do tej pory bez problemów podłączałem go do TV (Sharp Aquos Full HD) po kablu HDMI z adapterem na Mini Display Port, aż dwa tygodnie temu wszystko przestało działać.
Teraz ekran laptopa gaśnie tylko na sekundę przy podłączeniu do TV, jakby go wykrywał, po czym laptop podświetla się normalnie, a ekran TV pozostaje czarny.
Co ciekawe teraz system w ogóle nie zachowuje się jakby "widział" dodatkowy ekran. Na pasku nie pojawiają się opcje klonowania ekranów, nieważne czy są odznaczone czy nie.
Czy to możliwe że zepsuł mi się nieoryginalny adapter, albo że wszystko popsuła jakaś aktualizacja systemu? Mam najnowszą wersję, bo cały czas na bieżąco instaluję wszystkie updejty ;p
Połączenie z TV przez kabel D-Sub + adapter na Mini Display Port działa normalnie, ale niestety nie obsługuje rozdzielczości Full HD.
MacBook podłączony do TV - brak obrazu po HDMI
Started by
Szaden
, 30 Aug 2013 17:44
5 replies to this topic
#1
Posted 30 August 2013 - 17:44
#2
Posted 30 August 2013 - 19:55
Padła przejściówka. Sygnały analogowe D-SUB są tworzone w przejściówce z tych samych sygnałów co są potrzebne do HDMI. Jak działa przejściówka D-SUB a nie działa HDMI - sprawa raczej oczywista.
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#3
Posted 09 September 2013 - 16:21
Nie wiem co to D-SUB, ale u mnie VGA działa OK, ale HDMI nie. Na starej i nowo kupionej. Nadal adapter, czy coś poważniejszego?
#4
Posted 09 September 2013 - 17:09
D-SUB = VGA. Przypuszczalnie kupiłeś tanią przejściówkę na alledrogo. Mac`i są wymagające.
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#5
Posted 10 September 2013 - 07:56
Kiedy się kończą tanie, a zaczynają dobre? Masz może jakąś konkretną sprawdzoną?
#6
Posted 11 October 2013 - 01:40
Wybaczcie, że dopiero teraz odpowiadam, wcześniej nie miałem możliwości przetestowania innej przejściówki.
Yep, była nieoryginalna, z inną działało ok, więc sprawa się wyjaśniła.
Dzięki i temat można zamknąć, czy coś
PS
Jeśli moja była tania/słaba, to dobre zaczynają się od stówy
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users













