Witam, zakładam drugi temat ponieważ chce troche odbiec od tamtego.
W piątek kupiłem w t-mobile na abonament iphone 4, niestety dzisiaj się okazało że w telefonie nie działa tylnia kamera, a co potem doszło to migający ekran na którym się pojawiły także poziome kreski. Telefon jest w stanie idealnym - jak nowy, nie posiada żadnych nawet mikrorys, nie spadł mi itd.
Poczytałem trochę i powołując się na gwarancje apple wiem, że dostane refuba. Tylko dla mnie jest to trochę nie halo, żebym oddał 3 dniowy sprzęt i dostał nawet półrocznego wyzerowanego refuba.
Chciałbym więc powołać się na niezgodność towaru z umową i dostać zupełnie nowy telefon, a nie jakiegoś refuba.
Robił już ktoś z was tak? Co o tym myślicie?
Jak to zrobić by nie wepchali mi refuba? Czytałem na forum o ludziach którzy powoływali się na ustawę o niezgodności towaru do operatora, z podkreśleniem że interesuje ich wymiana na całkiem nowy sprzęt, a dostawali refuby od Regenesis..
Pozdrawiam.

Migający ekran i niedziałający aparat
Rozpoczęty przez
macmacmac
, 20 sie 2013 00:22
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20 sierpnia 2013 - 00:22
#2
Napisano 20 sierpnia 2013 - 05:31
Kolego. Nie wiem w czym Ci nie pasuje telefon "refurbished"... Dla jasności - dostajesz NOWĄ obudowę, NOWY akumulator i używaną (tylko i wyłącznie) płytę główną, która praktycznie nie ulega procesowi zużywania się. Więc telefon jest de facto nowy. Okres trwania gwarancji na niego będzie dokładnie taki sam, jak ten, który pozostał dla starej sztuki (o ile się nie mylę). Do tego refurby są bardziej rygorystycznie sprawdzane od nówek wychodzących prosto z fabryki, więc otrzymując refurba masz większą pewność jego bezawaryjnej pracy niż odpakowując zafoliowaną i pachnącą "nówkę".
Tak dla Twojej informacji - kupiłem nówkę iPhone'a 5, która, jak się okazało po wyciągnięciu z pudełka, była obita w dwóch rogach na dole ramki, a do tego jedna ze śrubek koło złącza Lightning była niedokręcona (wystawała ponad ramkę ok. 0,5mm).
Drugi przykład - pół roku przed iPhonem kupiłem (również nówkę) iPada 3gen, który od wyciągnięcia z pudełka miał opisane w TYM POŚCIE defekty. Jeśli mi nie wierzysz, obejrzyj zdjęcia w/w iPada.
Czy nadal masz ochotę upierać się, by dostać nowe urządzenie zamiast lepiej sprawdzonej i pewniejszej "refurby"?!
Tak dla Twojej informacji - kupiłem nówkę iPhone'a 5, która, jak się okazało po wyciągnięciu z pudełka, była obita w dwóch rogach na dole ramki, a do tego jedna ze śrubek koło złącza Lightning była niedokręcona (wystawała ponad ramkę ok. 0,5mm).
Drugi przykład - pół roku przed iPhonem kupiłem (również nówkę) iPada 3gen, który od wyciągnięcia z pudełka miał opisane w TYM POŚCIE defekty. Jeśli mi nie wierzysz, obejrzyj zdjęcia w/w iPada.
Czy nadal masz ochotę upierać się, by dostać nowe urządzenie zamiast lepiej sprawdzonej i pewniejszej "refurby"?!
#3
Napisano 20 sierpnia 2013 - 06:11
Moj kolega mial ipoda touch 5g na ktorym pojawila mu sie zolta plama na ekranie, wymienial go kilka razy w iMad krakow na gwarancji, refuby ktore dostawal mialy rowniex plamy, a malo tego miektore juz na stanie z bad pixelami. Wiec watpie by sprawdzali tak ten sprzet..
#4
Napisano 20 sierpnia 2013 - 08:40
Litości, ile można o gwarancjach niezgodnościach są dwa kobylaste wątki, które jak widać autor czytał. Po raz szebernasty tego wałkować nie będziemy.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych