Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Mój Iphone wysyła na inne iphony i ipada moje sms .Jak to wyłączyć ?

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Piotr1111

Piotr1111
  • 5 posts

Posted 14 August 2013 - 22:15

Witam. Zaznaczę od razu ,że jestem laikiem w tych sprawach.Mam tego rodzaju problem ,że mój iphone ,gdy wysyłam do kogoś sms ,wysyła również na dwa inne iphony ,które są u mnie w domu użytkowane przez inne osoby oraz dodatkowo na ipada ?Jak mam to wyłączyć ,żeby moje sms były prywatne ,a nie publiczne ?O co chodzi i jak to możliwe ?Zaznaczę ,że nawet jak jestem kilkaset km od domu to użytkownicy w domu również je dostają . Proszę o pomoc w tej sprawie i z góry dziękuję .

#2 Paf

Paf
  • 8094 posts

Posted 14 August 2013 - 22:18

Nie wysyłasz przypadkiem iMessage po mailu ? Niebieski czy zielony dymek mają te smsmy które dostaję Twoja rodzina i Ty?

#3 owz

owz
  • 3360 posts
  • SkądPoznań

Posted 14 August 2013 - 22:19

Jesli wszystkie urzadzenia masz pod jednym apple id to tak bedzie sie dzialo. Wszystkie sprzety traktowane sa jako Twoje.

#4 Paf

Paf
  • 8094 posts

Posted 14 August 2013 - 22:20

Jesli wszystkie urzadzenia masz pod jednym apple id to tak bedzie sie dzialo. Wszystkie sprzety traktowane sa jako Twoje.

Tyle że SMSy dostajesz na konkretny numer telefonu a nie na kilka. To musi być iMessage aby działało jak piszesz.
Popraw mnie jeżeli się mylę.

#5 OleYek

OleYek

• 17478 posts

Posted 14 August 2013 - 22:30

Tyle że SMSy dostajesz na konkretny numer telefonu a nie na kilka. To musi być iMessage aby działało jak piszesz.
Popraw mnie jeżeli się mylę.

SMSy tak, ale ludzie często nie rozróżniają co jest SMS a co iMessage... a opisane zachowanie jest jednoznaczne dla iMessage.

#6 Jacek Zięba

Jacek Zięba

• 625 posts
  • SkądGdańsk

Posted 14 August 2013 - 23:19

Stwórz innym inne konta Apple ID i wyloguj im się ze swojego konta.

#7 Piotr1111

Piotr1111