Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Lepiej oddać telefon na gwarancji w Play czy w autoryzowanym serwisie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 szymkita

szymkita
  • 79 postów

Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:09

Witam serdecznie, Mój iPhone ma problemy z ładowaniem, raz ładuje, a raz nie. Chcę go oddać w ramach gwarancji, lepiej jest oddać go w salonie Play, tam gdzie został zakupiony w grudniu ubiegłego roku, czy w autoryzowanym serwisie iMad w Krakowie? Czy jest jakaś różnica? Czy dostanę nowy telefon czy refuba?

#2 im@t

im@t
  • 147 postów

Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:36

Cześć, na pewno dostaniesz refurba jeśli reklamacja jest zasadna. Telefon od operatora Orange oddajesz tylko i wyłącznie do firmy regenersis , nie wiem jak jest z Play ,ale duzo szansa na to , że podobnie - sprawdz na stronie firmy .

#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:42

Jeśli kupiłeś w Play to iMad nawet nie będzie z Tobą rozmawiać, musisz go zostawić w salonie Play.

#4 im@t

im@t
  • 147 postów

Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:45

nie musi , zawsze moze sam zamowic kuriera ( na koszt serwisu ) i wyslac bezposrednio do regenersis :)

#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:49

Jeśli jest z Play to musi oddać w salonie Play. Taką informację na infolinii Regenersis dostaliśmy kilka dni temu. Podobno z Play mają taką umowę, że wszystko ma iść przez salon. Z Orange i TMobile wysyłaliśmy kurierem bezpośrednio do Regenersis, a z Play powiedzieli, że nie przyjmą.

#6 im@t

im@t
  • 147 postów

Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:51

ok w takim razie juz sie nie wypowiadam , jesli to sprawdzona informacja to sie nie odzywam :)

#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:54

Nie wiem czy sprawdzona, tak powiedzieli w Regenersis. Jeśli ktoś jeszcze chce to potwierdzić to zawsze można do nich zadzwonić. Zamówienie kuriera było by wygodniejsze niż wycieczka do salonu Play.

#8 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:54

Sprawdź na innym kablu, może jednak telefonu oddawać nie musisz.

#9 szymkita

szymkita
  • 79 postów

Napisano 05 sierpnia 2013 - 16:53

Sprawdzany na dwóch kablach i dwóch ładowarkach. Na infolinii Play powiedzieli, że mogę oddać go gdzie chce.

#10 mrqasq

mrqasq
  • 13 postów
  • Skąd3City

Napisano 06 sierpnia 2013 - 08:35

Jeśli jest z Play to musi oddać w salonie Play. Taką informację na infolinii Regenersis dostaliśmy kilka dni temu. Podobno z Play mają taką umowę, że wszystko ma iść przez salon. Z Orange i TMobile wysyłaliśmy kurierem bezpośrednio do Regenersis, a z Play powiedzieli, że nie przyjmą.



Mam telefon z Play. Odesłany bezpośrednio do Regenersis. Wymieniony na nowy.
Zamawiaj kuriera na infolinii Regenersis/DPD. Wszystko zajęło u mnie max 3dni.

#11 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 06 sierpnia 2013 - 09:09

Można odesłać i można osobiście dostarczyć do regenersis.

#12 szymkita

szymkita
  • 79 postów

Napisano 06 sierpnia 2013 - 13:28

Nowe fakty... W iMad nie przyjęli mi telefonu. W Play powiedzieli, ze przyjmą, ale szybciej wysłać bezpośrednio do Warszawy. A w Regenersis powiedzieli, ze muszę przez salon, inaczej odeślą mi telefon. Czy to ostatnie jet prawdą? Jak myślicie?

#13 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 sierpnia 2013 - 13:52

Przecież dokładnie to wszystko napisałem Ci w poście numer 3.

#14 szymkita

szymkita
  • 79 postów

Napisano 06 sierpnia 2013 - 13:56

Tak, ale samo Play twierdzi inaczej.

#15 mrqasq

mrqasq
  • 13 postów
  • Skąd3City

Napisano 06 sierpnia 2013 - 17:00

Zadzwoń na infolinię regenersis (dpd) numer jest na ich stronie. Podejrzewam, co ja tam mogę podejrzewać, że gdy dzwonicie do rege, rozmawiacie z bardzo kompetentną osobą.... Osoby o podobnych kwalifikacjach pracują wszędzie. Często nawet nie znając regulaminów panujących w danej firmie. Powtórzę raz jeszcze. Tydzień temu kurier przywiózł mi nowego iPhone'a. Telefon był z Play. Aby oszczędzić czas załatwiłem sprawę sam. Nie pytałem się nikogo czy mam wysłać do Play. Po prostu wysłałem telefon do Regersis. Nigdzie na formularzy zgłoszeniowym nawet nie jest napisane z jakiej sieci pochodzi. Usterka była ewidentna a produkt oryginalny. End of story, dla niedowiarków chętnie przedstawię zdjęcia dokumentów czy zapisy maili...[ATTACH=CONFIG]16402[/ATTACH]

#16 mickelk

mickelk
  • 144 postów
  • SkądPrudnik, Poland

Napisano 07 sierpnia 2013 - 18:44

wysłałem tydzień temu bezpośrednio do regenersis 2 ip, jeden z playa, drugi z tmobile. Przyjeli bez problemu, "naprawili" i odesłali :)

#17 seeadv

seeadv
  • 688 postów

Napisano 03 marca 2014 - 15:47

Odświeżę nieco temat. Bezpośrednio do regenersis jak rozumiem można wysłać tylko telefonu będące jeszcze na rocznej gwarancji Apple? Ponad roczne trzeba chyba reklamować już tylko w salonie Play na mocy niezgodności towaru z umową?

#18 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 03 marca 2014 - 18:32

Odświeżę nieco temat. Bezpośrednio do regenersis jak rozumiem można wysłać tylko telefonu będące jeszcze na rocznej gwarancji Apple?
Ponad roczne trzeba chyba reklamować już tylko w salonie Play na mocy niezgodności towaru z umową?

Reklamujesz u sprzedawcy i to o ile ty jesteś pierwotnym nabywcą, wyjątkiem jest eshop - wtedy możesz oddać w każdym autoryzowanym salonie Play(czyli różnego rodzaju wysepki czy inne franczyzy odpadają)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych