Witam.
Dziś wrócił mój IP 4S z serwisu, który nazywa się ESPO (ESPO Autoryzowany Serwis Apple).
Zepsuty był moduł Wi-Fi, zaczynał tracić zasięg, 90% aplikacji nie działało(próbowałem robić restore różnymi sposobami, bez kopii zapasowych, z kopiami, wszystko, nic nie pomagało), ich odpowiedź to oczywiście zalanie telefonu.
Czy ktoś ma jakieś opinie o tym serwisie? Nie wydaje mi się aby telefon był zalany, nigdy nie miał styczności z wodą. Jak mogę sprawdzić czy telefon jest zalany? Co mam dalej zrobić z tą sprawą?

Serwis ESPO odrzucona reklamacja
Rozpoczęty przez
runeone
, 05 sie 2013 11:42
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 sierpnia 2013 - 11:42
#2
Gość_oneghost_*
Napisano 05 sierpnia 2013 - 11:52
W porcie jack (na słuchawki) oraz porcie ładowania są czujniki wilgoci. Poświeć sobie latarką i zobacz czy są białe (białe = nie zalany). Poza nimi są też czujniki wewnątrz telefonu, ale te możesz zobaczyć bez otwierania.
I jeszcze słyszałem opinie, że pewien serwis (tam była mowa o innym) zalewa urządzenia u siebie. Nie wiem czy to prawda, ale możliwe, chociaż może część z takich wypowiedzi, to płacz małolatów co mieli nadzieję, że uda im się wymienić zalany sprzęt na gwarancji, a tu lipa i teraz ściemniają.
#3
Napisano 05 sierpnia 2013 - 12:02
Jeśli w gnieździe jack widoczna mocna biała kropka na samym dole to takową posiadam. W porcie ładowania w którym miejscu dokładniej znajduje się ten czujnik? Mam sprzęt żeby telefon otworzyć, gdzie w środku są te czujniki?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych