4S - problem wifi/bateria - gwarancja
#1
Napisano 03 sierpnia 2013 - 22:09
#2
Napisano 04 sierpnia 2013 - 09:16
#3
Napisano 04 sierpnia 2013 - 18:58
#4
Napisano 04 sierpnia 2013 - 19:20
Ktoś jeszcze coś wie?
Jak Ja w tym modelu miałem wifi na szaro to telefon mi wymienili.
Moduł wifi padł.
#5
Napisano 04 sierpnia 2013 - 20:40
#6
Napisano 07 sierpnia 2013 - 13:43
#7
Napisano 07 sierpnia 2013 - 19:17
#8
Napisano 10 sierpnia 2013 - 07:51
#9
Napisano 10 sierpnia 2013 - 08:39
"od ręki"? Ciekawa praktyka, jednak chyba mało realna z powodu procedur.
To UK a nie cebulandia zwana polszą panie.
Dokładnie tak będzie. Wymienią od ręki. Nie potrzeba żadnych paragonów ani innych dowodów zakupu.
#10
Napisano 20 sierpnia 2013 - 20:11
#11
Napisano 20 sierpnia 2013 - 20:50
Wie ktoś może cos jeszcze? W sobote bede wybieral sie chyba do Apple Store, ale chcialbym miec pewnosc ze to ogarna:)
jaju, idź i spróbuj to się dowiesz, my za Ciebie nie pójdziemy, ani za rączkę prowadzić nie będziemy. Nie ogarną, to oddasz na gwarancji w Polsce.
#12
Napisano 20 sierpnia 2013 - 21:43
Wie ktoś może cos jeszcze? W sobote bede wybieral sie chyba do Apple Store, ale chcialbym miec pewnosc ze to ogarna:)
Co chcesz jeszcze wiedzieć? Idź do AS i dostaniesz nowy telefon. Nie ma tu co dodawać ani "ogarniać".
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych