Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook air z USA - Gdzie oddać do serwisu ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 cris2127

cris2127
  • 40 postów

Napisano 03 sierpnia 2013 - 17:02

Hej! Pół roku temu kupiłem "odnowionego" MB air w USA. Ostatnio gdy go włączyłem pokazał się znak zapytania w folderze. Okazało się, że jest problem z dyskiem twardym (nic z nim nie robiłem, normalne użytkowanie). Poszedłem do Ispot w Galerii Mokotów (warszawa). Powiedzieli mi, ze serwisują jedynie MB kupione w Polsce. Gdzie mogę oddać MB do serwisu ?

#2 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 03 sierpnia 2013 - 17:16

Jak rozumiem chcesz wykonać naprawę w ramach gwarancji? Zapytaj w Cortlandzie.

#3 pavi7600

pavi7600

  • 1 199 postów

Napisano 03 sierpnia 2013 - 17:19

Dziwne. Ciekawe czego nie rozumieją w słowie ''międzynarodowa'' gwarancja? Zadzwoń sobie na infolinię Apple i się dowiedz co i jak oraz gdzie możesz go oddać na gwarancyjną naprawę w PL. Jeśli to jest autoryzowany serwis Apple to dla mnie porażka i na Twoim miejscu więcej tam nie wracał. Cortland nie robi żadnych problemów - naprawa gwarancyjna na podstawie numeru seryjnego.

#4 cris2127

cris2127
  • 40 postów

Napisano 03 sierpnia 2013 - 17:31

Tak, w ramach gwarancji, bo jest do stycznia 2014r. Z tego co wyczytałem to ispot naprawia MB kupione w PL na podstawie paragonu/faktury.

#5 pavi7600

pavi7600

  • 1 199 postów

Napisano 03 sierpnia 2013 - 17:41

Tak, w ramach gwarancji, bo jest do stycznia 2014r.
Z tego co wyczytałem to ispot naprawia MB kupione w PL na podstawie paragonu/faktury.


Dzwoń do Cortlandu - nie będziesz miał żadnego problemu z naprawa gwarancyjną (mówię z własnego doświadczenia). A co do iSpot to jeśli jest tak jak piszesz, że przyjmują tylko laptopy kupione w PL - to nie wiem dlaczego. Jeśli są autoryzowanym serwisem Apple to raczej nie mają prawa odmówić - zadzwoń na infolinię apple.

#6 zakino

zakino


  • 10 510 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 03 sierpnia 2013 - 17:42

Tak, w ramach gwarancji, bo jest do stycznia 2014r.
Z tego co wyczytałem to ispot naprawia MB kupione w PL na podstawie paragonu/faktury.


Tylko pytanie dlaczego myślisz o oddaniu do iSpot'u?
Wyślij do iSource/Cortland.
Skąd jesteś?

#7 cris2127

cris2127
  • 40 postów

Napisano 03 sierpnia 2013 - 18:02

Okej, wyśle do Coettland. A macie jakiś pomysł co mogło się stać z tym dyskiem ? W sumie to normalnie użytkowałem laptopa, żadnych sztuczek :D

#8 elita

elita

  • 3 034 postów
  • SkądKalisz, PL

Napisano 03 sierpnia 2013 - 18:04

Normalnie się zepsuł bez żadnych sztuczek :) To naturalne prawo żelastwa. BTW: backup masz?

#9 cris2127

cris2127
  • 40 postów

Napisano 03 sierpnia 2013 - 18:46

No niestety nie mam, ale najważniejsze rzeczy trzymałem na dyskach przenośnych ;) Mam tylko nadzieje, ze nie powiedza mi, ze to moja wina i bede musial zmienic MB po 6 mies :x

#10 bosypl

bosypl
  • 17 postów

Napisano 05 sierpnia 2013 - 10:23

Z doświadczenia wiem że komputery serwisować się da każdym punkcie Autoryzowanym (autoryzowany serwis) np w iMad. Jedynie wyjątkami są iPady lub iPhony.

#11 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 05 sierpnia 2013 - 10:52

Z doświadczenia wiem że komputery serwisować się da każdym punkcie Autoryzowanym (autoryzowany serwis) np w iMad. J(...).

iMad nie jest autoryzowanym serwisem - tylko service provider - możesz tam oddać ale i tak oni przekażą go (a przynajmniej powinni) do serwisu. Prościej oddać bezpośrednio do Cortlandu.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#12 kobus

kobus
  • 787 postów
  • SkądKoźmin Wlkp.

Napisano 05 sierpnia 2013 - 10:53

taki maly OT Czyli iPad/iPhone z USA nie ma w PL gwarancji?

#13 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 05 sierpnia 2013 - 10:58

Kiedy ludzie w końcu zrozumieją, że iSpot nie ma nic do przyjmowania Macbooków kupionych poza ich sklepem? Jak coś kupicie w MediaMarkt to na gwarancję też nosicie do Saturna? Gwarancja jest międzynarodowa, ale oddawać wtedy trzeba bezpośrednio do serwisu, a nie do sklepu! W tym wypadku Cortland - każdy przyjmie, bo to serwis. Swoją drogą nawet jak ktoś kupi coś w iSpocie to lepiej oddawać na gwarancję od razu do Cortland, bo oddając sprzęt w iSpocie wydłuża się tylko czas, bo najpierw iSpot musi wysłać do Cortlandu, potem poczekać aż odeślą.

#14 pavi7600

pavi7600

  • 1 199 postów

Napisano 05 sierpnia 2013 - 11:08

taki maly OT

Czyli iPad/iPhone z USA nie ma w PL gwarancji?


Na iPhone kupionego w USA gwarancja w PL nie obowiązuje. Na iPada 4 wi- fi + cellular też nie. Ale na ipada z wi-fi lub ipada 3 (i starsze) wi-fi + 3g/4g gwarancja w PL obowiązuje.

#15 PawelM.

PawelM.
  • 2 postów

Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:34

iMad nie jest autoryzowanym serwisem - tylko service provider - możesz tam oddać ale i tak oni przekażą go (a przynajmniej powinni) do serwisu. Prościej oddać bezpośrednio do Cortlandu.


Tu się zdecydowanie mylisz. iMad jest autoryzowanym serwisem i naprawia produkty Apple na miejscu w Krakowie lub Warszawie.
Jedynie iPhone i niektóre iPad'y nie są serwisowane na terenie Europy.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych