

4S nieużywany mocno się grzeje :(
#1
Napisano 27 lipca 2013 - 20:12

#2
Napisano 27 lipca 2013 - 20:30


#3
Napisano 27 lipca 2013 - 20:38
Nie proś, tylko ŻĄDAJ... Masz ewidentnie wadliwy egzemplarz, a spodziewać się możesz tylko i wyłącznie wymiany na nowy, skoro jest na gwarancjiJutro planuję zanieść telefon do sklepu i prosić o reklamację (wciąż na gwarancji) ale nie wiem czego mogę się spodziewać.

#4
Napisano 27 lipca 2013 - 20:44
Mam go od września zeszłego roku (10 miesięcy) i nigdy nie miałam żadnych problemów. Po 10-11 godzinach ciągłego słuchania muzyki zostawało około 50% baterii, nigdy się nie zawiesił. Używam orginalnych akcesoriów (czasami ładuję z laptopa podczas podłączania do iTunes'a), nigdy nie został zalany, upadł kilka razy (każdemu czasem się zdarza


Zastanawiam się tylko czy takie "użytkowanie" telefonu bedzie miało permanentny wpływ na baterię. Kiedy jestem w pracy (12 godzin dziennie) muszę mieć od czasu do czasu dostęp do telefonu. Po pierwszej godzinie telefon sie wyłącza, wiec staram się go naładować, jednak po kilkudziesięciu minutach bateria znowu jest pusta. Więc czasami się zdarza, że podłączam telefon do ładowania 3 razy dziennie, za każdym razem ładując po kilkadziesiąt procent, aż do całkowitego wyczerpania. I co z temparaturą? Czy ciagła temperatura nie zmniejszy na stałe pojemności baterii?
- - - Połączono posty - - -
Nie ma szans na naprawę?Nie proś, tylko ŻĄDAJ... Masz ewidentnie wadliwy egzemplarz, a spodziewać się możesz tylko i wyłącznie wymiany na nowy, skoro jest na gwarancji

#5
Napisano 27 lipca 2013 - 20:47
Raczej nie, iPhone'y serwis wymienia na nowe nawet w przypadku drobnych usterek. Twoja jest poważnaNie ma szans na naprawę?

#6
Napisano 27 lipca 2013 - 20:54
No trudno, pozostaje zrobić backup i czekać na nowy telefonRaczej nie, iPhone'y serwis wymienia na nowe nawet w przypadku drobnych usterek. Twoja jest poważna

Przyznam, że jest to mój pierwszy sprzęt Appla i trochę się rozczarowałam tą usterką (wcześniej przez ponad 4 lata użytkowałam wyłącznie Samsungi i nigdy nie musiałam odwiedzać serwisu) więc mam nadzieję, że serwis nie zawiedzie i przywróci moją wiarę w Jabłuszko

Dzięki za zainteresowanie tematem i pomoc

#7
Napisano 27 lipca 2013 - 21:00
Raczej nie, iPhone'y serwis wymienia na nowe nawet w przypadku drobnych usterek. Twoja jest poważna
Nie zawsze wymieniają na nowe-często dostaje się Refurba.
#8
Napisano 27 lipca 2013 - 21:06
No tak - mówiąc nowy, miałem na myśli "nowy"Nie zawsze wymieniają na nowe-często dostaje się Refurba.

#9
Napisano 27 lipca 2013 - 21:31
#10
Napisano 28 lipca 2013 - 21:24
#11
Napisano 28 lipca 2013 - 21:33
#12
Napisano 28 lipca 2013 - 21:51

#13
Napisano 29 lipca 2013 - 10:41

#14
Napisano 29 lipca 2013 - 21:03
Niestety nie było szans, żeby go włączyć. T-Mobile wysłał mnie do autoryzowanego sklepu Apple do którego weszłam, powiedziałam jaki mam problem i po 20 minutach wyszłam z nowym telefonemMożesz spróbować włączyć iPhone przytrzymując naraz przyciski Sleep (ten na górze) i Home (ten pod ekranem), ale w Twoim przypadku lepiej go już nie katować i oddać na gwarancję. Przyczyną najprawdopodobniej jest jakieś zwarcie a w takim przypadku istnieje nawet (niewielkie ale zawsze) ryzyko że bateria się zapali.
Bez obaw z serwisem, ten Applowski ponoć bez szemrania wymienia wadliwe egzemplarze chociaż na szczęście nie musiałem jeszcze tego sprawdzać. I nie trać wiary w sprzęt z jabłuszkiem. Miałaś pecha bo to raczej niezawodne urządzenia. Moja 4 służy mi już 2 lata, bez jakiejś szczególnej opieki nad nią (kiedyś nawet zaliczyła kilkudziesięciometrowy lot i nic) i nawet bateria nie pada.

I dodam, że telefon jest fabrycznie nowy, nie refurb

#15
Napisano 29 lipca 2013 - 21:17

#16
Napisano 29 lipca 2013 - 21:26


#17
Napisano 29 lipca 2013 - 21:44
A, no to wszystko jasne. W PL byłoby trzeba czekać 3 tygodnie na refurba, o ile w ogóle rozpatrzyliby reklamację pozytywnieMieszkam w UK

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych