Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

WD My Book Live 2TB - brak łączności z komputerem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 artursz

artursz
  • 95 postów

Napisano 26 lipca 2013 - 19:55

Witam, dysk jak w temacie. Mój problem polega na tym, że dysk przestał być widziany przez komputer. Nie mogę zainstalować go "na nowo" w żaden sposób, ponieważ komputer nie może go wykryć. Teoretycznie powinno być tak, że po podłączeniu dysku do routera, po kilku minutach powinna świecić się zielona dioda jednolitym światłem, u mnie jest tak, że dioda miga (co teoretycznie oznacza przesyłanie danych), natomiast zaczyna świecić na zielono po kilku godzinach. Niestety wtedy również dysk jest niewidoczny. Problem pojawił się wraz ze zmianą routera i "świadczeniodawcy internetu" - kablówka. Przeglądałem strony wsparcia technicznego WD, ale nie ma tan opisanego takiego problemu. Jak myślicie oddać go do reklamacji czy może jest jeszcze jakiś sposób aby komputer "zobaczył" dysk?

#2 bboykazuya

bboykazuya
  • 24 postów
  • SkądKonin

Napisano 27 lipca 2013 - 11:45

A jak zachowuje się dysk po podłączeniu bezpośrednio do komputera? Działa normalnie?

#3 artursz

artursz
  • 95 postów

Napisano 27 lipca 2013 - 13:40

Jest dokładnie tak samo jak opisałem powyżej, przyczyn dysk nie ma usb.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych