Witam, dysk jak w temacie. Mój problem polega na tym, że dysk przestał być widziany przez komputer.
Nie mogę zainstalować go "na nowo" w żaden sposób, ponieważ komputer nie może go wykryć.
Teoretycznie powinno być tak, że po podłączeniu dysku do routera, po kilku minutach powinna świecić się zielona dioda jednolitym światłem, u mnie jest tak, że dioda miga (co teoretycznie oznacza przesyłanie danych), natomiast zaczyna świecić na zielono po kilku godzinach. Niestety wtedy również dysk jest niewidoczny.
Problem pojawił się wraz ze zmianą routera i "świadczeniodawcy internetu" - kablówka.
Przeglądałem strony wsparcia technicznego WD, ale nie ma tan opisanego takiego problemu.
Jak myślicie oddać go do reklamacji czy może jest jeszcze jakiś sposób aby komputer "zobaczył" dysk?

WD My Book Live 2TB - brak łączności z komputerem
Started by
artursz
, 26 Jul 2013 19:55
2 replies to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users