
Metaliczny głos rozmów i słaby zasieg 3G/Wifi
#1
Posted 26 July 2013 - 18:50
#2
Posted 26 July 2013 - 19:03
#3
Posted 26 July 2013 - 19:07
#4
Posted 26 July 2013 - 19:36
O.oKarta Sim wymieniona w Salonie Orange w Poznaniu.
Mój tata też.
#5
Posted 26 July 2013 - 19:55
O.o
Tzn?
#6
Posted 26 July 2013 - 20:42
Tzn?
Kolega chciał powiedzieć, że to nic nowego.
To przecież iPhone.
Jak rozmawiam z kimś i słyszę co drugie słowo, lub zrywa połączenie, to zgaduję że rozmawia z iPhone.
Szczerze mówiąc, trafiam zazwyczaj na 99.99%.
#7
Posted 26 July 2013 - 21:11
#8
Posted 26 July 2013 - 21:24
Kolega chciał powiedzieć, że to nic nowego.
To przecież iPhone.
Jak rozmawiam z kimś i słyszę co drugie słowo, lub zrywa połączenie, to zgaduję że rozmawia z iPhone.
Szczerze mówiąc, trafiam zazwyczaj na 99.99%.
Jej to jakiś pechowiec jesteś

#9
Posted 26 July 2013 - 21:49
Jej to jakiś pechowiec jesteś
Raczej moi rozmówcy, którym przerywa.
#10
Posted 26 July 2013 - 22:10
Raczej moi rozmówcy, którym przerywa.
Jasne:)
#11
Posted 26 July 2013 - 22:46
#12
Posted 27 July 2013 - 08:39
Raczej moi rozmówcy, którym przerywa.
Ja za to tak mam jak rozmawiam z kimś w Play... Ze wszystkimi mam dobrze a Play tnie jak telewizja w deszczu...
#13
Posted 27 July 2013 - 16:24
#14
Posted 27 July 2013 - 17:57
#15
Posted 27 July 2013 - 21:39
#16
Posted 27 July 2013 - 22:47

#17
Posted 27 July 2013 - 22:55
#18
Posted 10 September 2013 - 13:04
Troche to trwało, ale sprawa ma swój finał. Zadzwoniłem do Orange i poinformowałem, że występują następujące problemy, że była wymiana telefonu i ściemniłem, że w innym telefonie (nokia) też wystąpił taki problem. Pan zgłosił sprawę do działu technicznego, za dwa dni zadzwonił do mnie technik, który podobno analizował moją sprawę. Rezultat jest taki, że od tamtego czasu, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, nie pojawił się ani razu ten problem. Co ciekawe mojemu tacie (który również miał taki sam problem, ale o nim nie wspomniałem w rozmowe z Orange) problem także zniknął.
Pan także poinformował mnie, że zasięg i jakość połączenia będzie tylko lepsza, bo następuje konsolidacja sieci z T-mobile.
Pozdrawiam
- - - Połączono posty - - -
#19
Posted 10 September 2013 - 20:43
#20
Posted 16 September 2013 - 13:26
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users