
Metaliczny głos rozmów i słaby zasieg 3G/Wifi
#1
Napisano 26 lipca 2013 - 18:50
#2
Napisano 26 lipca 2013 - 19:03
#3
Napisano 26 lipca 2013 - 19:07
#4
Napisano 26 lipca 2013 - 19:36
O.oKarta Sim wymieniona w Salonie Orange w Poznaniu.
Mój tata też.
#5
Napisano 26 lipca 2013 - 19:55
O.o
Tzn?
#6
Napisano 26 lipca 2013 - 20:42
Tzn?
Kolega chciał powiedzieć, że to nic nowego.
To przecież iPhone.
Jak rozmawiam z kimś i słyszę co drugie słowo, lub zrywa połączenie, to zgaduję że rozmawia z iPhone.
Szczerze mówiąc, trafiam zazwyczaj na 99.99%.
#7
Napisano 26 lipca 2013 - 21:11
#8
Napisano 26 lipca 2013 - 21:24
Kolega chciał powiedzieć, że to nic nowego.
To przecież iPhone.
Jak rozmawiam z kimś i słyszę co drugie słowo, lub zrywa połączenie, to zgaduję że rozmawia z iPhone.
Szczerze mówiąc, trafiam zazwyczaj na 99.99%.
Jej to jakiś pechowiec jesteś

#9
Napisano 26 lipca 2013 - 21:49
Jej to jakiś pechowiec jesteś
Raczej moi rozmówcy, którym przerywa.
#10
Napisano 26 lipca 2013 - 22:10
Raczej moi rozmówcy, którym przerywa.
Jasne:)
#11
Napisano 26 lipca 2013 - 22:46
#12
Napisano 27 lipca 2013 - 08:39
Raczej moi rozmówcy, którym przerywa.
Ja za to tak mam jak rozmawiam z kimś w Play... Ze wszystkimi mam dobrze a Play tnie jak telewizja w deszczu...
#13
Napisano 27 lipca 2013 - 16:24
#14
Napisano 27 lipca 2013 - 17:57
#15
Napisano 27 lipca 2013 - 21:39
#16
Napisano 27 lipca 2013 - 22:47

#17
Napisano 27 lipca 2013 - 22:55
#18
Napisano 10 września 2013 - 13:04
Troche to trwało, ale sprawa ma swój finał. Zadzwoniłem do Orange i poinformowałem, że występują następujące problemy, że była wymiana telefonu i ściemniłem, że w innym telefonie (nokia) też wystąpił taki problem. Pan zgłosił sprawę do działu technicznego, za dwa dni zadzwonił do mnie technik, który podobno analizował moją sprawę. Rezultat jest taki, że od tamtego czasu, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, nie pojawił się ani razu ten problem. Co ciekawe mojemu tacie (który również miał taki sam problem, ale o nim nie wspomniałem w rozmowe z Orange) problem także zniknął.
Pan także poinformował mnie, że zasięg i jakość połączenia będzie tylko lepsza, bo następuje konsolidacja sieci z T-mobile.
Pozdrawiam
- - - Połączono posty - - -
#19
Napisano 10 września 2013 - 20:43
#20
Napisano 16 września 2013 - 13:26
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych