Witam mam problem z kartą Gevey ultra S. Chodzi o to że gdy wkładam karte resetującą (białą) wyskakuje błąd awaria sim, a na górze nieprawidłowy SIM. Karta doszła do mnie dzisiaj, wysłałem pytanie do sprzedawcy ale jeszcze nie odpowiedział. iOS 6.1.3 Baseband 3.4.03. Proszę o odpowiedź.

Problem z kartą Gevey ultra s
Rozpoczęty przez
GoldenEye972
, 26 lip 2013 11:36
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 lipca 2013 - 11:36
#2
Napisano 26 lipca 2013 - 12:37
Teraz zrobiłem restore i nic. Po włączeniu wlozylem geveya z karta z play i jest napis szukam tak przez ok 10-15, ale nic dalej czekam na cud.
#3
Napisano 26 lipca 2013 - 14:53
Ok czekałem jakąś godzine i nic.... probowałem wyjmować karty wsadzac inne itp. ale dalej nic się niedzieje albo ciągle szuka sieci, albo wogole nie ma sieci albo piszę że nieprawidłowy sim. A i w ogóle nie pokazuje się to okienko z Geveya co trzeba dać akceptuj. Nie mam pojęcia co robić.
#4
Napisano 26 lipca 2013 - 16:13
Po pierwsze jesteś pewien, że to oryginalny Gevey, po drugie na jaką sieć ma simlocka Twój iPhone?
#5
Napisano 26 lipca 2013 - 17:46
Jestem na 99,9% pewny że to oryginał (wszystkie napisy się zgadzają itp.),a simlocka mam na ORANGE UK i chciałem mieć play. Próbowałem zrobić to samo z orange zwykłym jak i UK (mam oryginalną kartę sim orange UK) ale też nic.
#6
Napisano 27 lipca 2013 - 14:03
Ok mam zamiar odesłać kartę do sprzedawcy, pózniej napisze czy to wina karty czy czegoś innego
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych