Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

nie mozna zamknac aplikacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 woo_cash

woo_cash
  • 4 postów

Napisano 25 lipca 2013 - 08:15

Witam, posiadam iPad 4 od pol roku. Od paru dni pojawil mi sie problem z zamykaniem aplikacji w dolnym pasku. Po dwukliknieciu na home button pojawia mi sie pasek z otwartymi aplikacjami, przytrzymuje na jednej z nich i pojawiaja mi sie czerwone minusy, ale juz klikajac na nie nic sie nie dzieje. Przesuwac pasek moge, jasnosc i regulacja dzwieku dziala. Czy to w ustawieniach gdzies jest zablokowane, czy jakas awaria ipada?

#2 dominzak

dominzak
  • 474 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 25 lipca 2013 - 14:41

Każda aplikacja powinna dać się "ubić" więc ja bym prędzej sprawdził, czy panel wykrywa "dotyk" w miejscu tego minusa. A jeśli dotyk działa, to spróbuj zrestartować iPada. Jeśli i to nic nie da to restore bez przywracania kopii powinien rozwiązać problem.

#3 woo_cash

woo_cash
  • 4 postów

Napisano 25 lipca 2013 - 18:11

No i problem sie sam rozwiązał, nie wiadomo co było przyczyna zawiechy. Restartowalem 2 razy i nic, po prostu sie po jakimś czasie odblokowal. Całe szczęście, bo miałem mu dzisiaj przywrócić ustawienia fabryczne. Na infolinii apple tez nie słyszeli o takim problemie. No to mozna zamknąć temat.

#4 woo_cash

woo_cash
  • 4 postów

Napisano 25 lipca 2013 - 21:53

A jednak jest problem, gdy mam po lewej home button to w tym miejscu gdzie sie pojawiają minusy to nie ma czucia, a gdy jest hb po prawej to działa zamykanie aplikacji. Sciagnalem program do malowania i faktycznie jest cały pasek, w którym nie maluje :/ to co do serwisu?

#5 dominzak

dominzak
  • 474 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 26 lipca 2013 - 02:28

Niestety tak, nic na to samemu nie poradzisz. Czyli tak jak podejrzewałem jest to problem sprzętowy...

#6 woo_cash

woo_cash
  • 4 postów

Napisano 02 sierpnia 2013 - 16:41

No i wlasnie pisze z nowego ipada, niestety nie dowiedziałem sie dlaczego tak sie stało, po prostu trafił mi sie pechowy egzemplarz.

#7 dominzak

dominzak
  • 474 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 05 sierpnia 2013 - 04:54

W takim razie cieszę się, że udało Ci się (jak mniemam) bezproblemowo wymienić wadliwego iPad'a. :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych