Witam, mój problem jest nieco inny niż opisywane dlatego założyłem nowy wątek, a wyglada to tak:
W domu router sisco wifi z kablówki, do niego podpietych jest 5 czasami 6 urządzeń, wszystkie oprócz aipada działają poprawnie, więc wydaje się, ze jest to problem z ipadem a nie z siecią.
Co jakiś czas mniej wiecej 1 dzień (czasami 2 lub 3)ipad przestaje widzieć sieć, muszę wtedy wyłączyć ipada, a nastepnie po włączeniu "zapomnieć sieć" i połączyć się od nowa. Samo wyłączenie i włączenie ipada nic nie daje, tak samo jak nie daje nic samo "zapomnienie" sieci i ustawienie na nowo.
System zaktualizowany do najnowszej wersji.
Czy ma ktoś pomysł czym może być to spowodowane?
Z góry dziękuje za wszystkie sugestie jak uporać się z tym problemem.

Ipad mini - problem wifi
Started by
artursz
, 22 Jul 2013 10:59
9 replies to this topic
#1
Posted 22 July 2013 - 10:59
#2
Posted 22 July 2013 - 11:56
Zaktualizuj router, chociaż sisco to pewnie jakaś podróba Cisco, więc może być problem z aktualizacją.
#3
Posted 22 July 2013 - 12:22
Oczywiście pomylilem się w nazwie routera powinno być cisco. Aktualizacja to pierwsza rzecz jaką wykonałem, niestety to nic nie zmieniło, więc pewnie problem po stronie ipada. Wykonałem wszystko co znalazłem na forum, ale niestety nic to nie zmieniło. Zastanawiam się czy nie reklamować ipada, tym bardziej ze na nexusie 7 wszystko działa poprawnie.
#4
Posted 23 July 2013 - 08:57
Mam podobną konfiguracje. Internet z kablówki, Nexus 7, oprócz tego kilka komputerów po wifi i tylko iPad mini miał problem z siecią. Obecnie mam iPada 4 i jest dobrze.
Wygląda na to, że w Mini jest jakaś kiepska antena, albo zaoszczędzili na module WiFi.
#5
Posted 24 July 2013 - 08:10
Zmień sobie w routerze kanał na którym nadaje wifi, w moim przypadku zawsze pomaga. Duża liczba wifi w zasięgu które chodzą na tym samym kanale może powodować czasem problemy z łączeniem się lub spadki szybkości działania.
#6
Posted 24 July 2013 - 08:30
Niestety to tez nie pomaga, próbowałem na rożnych kanałach ale to nic nie daje.
Niestety ale wychodzi na to, ze moduł wifi w tym (tych) modelu, jest bardzo słaby. Widać to w porównaniu np. Z nexusie 7.
Bywa tak, ze na nexusie mam pełen zasięg wifi, a na ipadzie ledwo łapie jedną kreskę.
Pewnie trzeba się z tym pogodzić, nie sadze aby był sens reklamować, bo nawet jakby wymienili ipada, to i tak byłoby to samo.
#7
Posted 24 July 2013 - 08:40
Witam
Ja bym spróbował jednak zareklamować, zabawki Apple to jeden z lepszych sprzętów.
No chyba ze router jakiś dziwny ja tak mam z netgearem. Poradziłem sobie z tym tak ze ręcznie wpisałem nazwę sieci i hasło nie korzystając z automatycznego wyszukiwania, aczkolwiek mój problem dotyczył Iphone 5.
#8
Posted 24 July 2013 - 09:09
?..
Ja bym spróbował jednak zareklamować...
Tak by trzeba było zrobić, choć raczej wątpię, że nowy egzemplarz będzie lepszy.
...
zabawki Apple to jeden z lepszych sprzętów...
Zabawki Apple są pełne wad konstrukcyjnych, które próbują potem tuszować łatkami programowymi. Ale nie zawsze to pomaga.
#9
Posted 24 July 2013 - 14:57
No cóż oddałem do serwisu, zobaczymy jaka będzie odpowiedź.
Co do bezawaryjności sprzętu apple to można to włożyć między bajki.
Bo moich bojach z airem, (rocznym, gdzie co chwila lądował w serwisie, aż w końcu musiałem go sprzedać) mam zgoła odmienne zdanie na ten temat.
#10
Posted 07 August 2013 - 10:19
No i tak jak sądziłem, sprzęt wrócił z serwisu z adnotacja ze jest całkiem sprawny.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users