Witam,
Wczoraj wieczorem normalnie podłączyłem iPada do ładowania, dzisiaj odłączyłem i położyłem na stole. Po godzinie podniosłem cover i zobaczyłem takie oto pęknięcie. Czy gwarancja to obejmuje? iPad ani nie spadł, ani nikt nim nie rzucił. Cały czas jest w coverze + tylna obudowa i nagle takie pęknięcie. Proszę o informację czy jest sensu udawać się z tym na gwarancję.
[URL=http://imgbox.com/aci9w7CU]
[/URL]
Pozdrawiam
iPhone/iPad są wymieniane w ramach gwarancji gdy mają pęknięcie, ale muszą być spełnione 2 warunki:
1. Musi to być pojedyncze pęknięcie - tylko jedno.
2. Nie może być śladu kontaktu/uderzenia/upadku, który mógł takie pęknięcie spowodować. Czyli de facto nie może to być uszkodzenie z winy użytkownika. Nie może być uszczerbku/ubytku w szklanej szybce.
Najlepiej odwiedź sklep iMad w Krakowie lub Warszawie gdzie serwisanci podpowiedzą Ci co dalej z tym fantem zrobić.