Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPad i rozbity ekran - pytanie o gwarancję


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 gaudi

gaudi
  • 16 posts

Posted 22 July 2013 - 10:23

Witam,

Wczoraj wieczorem normalnie podłączyłem iPada do ładowania, dzisiaj odłączyłem i położyłem na stole. Po godzinie podniosłem cover i zobaczyłem takie oto pęknięcie. Czy gwarancja to obejmuje? iPad ani nie spadł, ani nikt nim nie rzucił. Cały czas jest w coverze + tylna obudowa i nagle takie pęknięcie. Proszę o informację czy jest sensu udawać się z tym na gwarancję.

[URL=http://imgbox.com/aci9w7CU]Dołączona grafika[/URL]

Pozdrawiam

#2 edwarpan

edwarpan
  • 51 posts
  • SkądPoznań

Posted 22 July 2013 - 10:48

Wyśmieją Cię zapewne w serwisie. Wygląda na uszkodzenie mechaniczne, więc Twoje tłumaczenia raczej ich nie przekonają. Na pewno nikt nie miał dostępu do ipada podczas ładowania?

#3 gaudi

gaudi
  • 16 posts

Posted 22 July 2013 - 11:07

Nie. Nie mam dziecka, psa, więc leżał w drugim pokoju. Gdzie się w ogóle udać w ramach gwarancji? Do miejsca gdzie został kupiony iPad?

#4 tommy45

tommy45
  • 110 posts

Posted 22 July 2013 - 11:45

Jak nie ma śladów po upadku to spróbowałbym go oddać na gwarancję. iPad o ile się nie mylę może być serwisowany w każdym autoryzowanym serwisie apple.

#5 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 22 July 2013 - 11:58

Obawiam się, że w ramach gwarancji nikt tego nie naprawi, gdyż naprawie nie podlegają uszkodzenia mechaniczne i na bank anulują gwarancję z powodu uszkodzenia z winy użytkownika, abstrahując od tego, czy stało się to samo czy nie.

#6 MC_

MC_
  • 6937 posts

Posted 22 July 2013 - 12:01

Niestety, kolega powyżej ma rację. Przykre, ale prawdziwe.

#7 KacperK

KacperK
  • 2 posts

Posted 22 July 2013 - 20:46

Nie byłbym taki pewien. Byłem kiedyś z podobnym problemem w krakowskim serwisie iMad, gdzie Panowie powiedzieli mi że takie rzeczy są naprawiane w ramach rocznej gwarancji Apple (w iPhonach i iPadach) za pierwszym razem, nawet jeśli to jest z winy użytkownika. Twierdzili, ze Apple jest takie fajne że nawet jeśli sami sobie zepsujemy to naprawiają. Problem był jedynie taki, że u mnie iPad spadł na płytki i zarysowaniu/zadarciu uległa metalowa część obudowy na rogu - co uniemożliwiło naprawę gwarancyjną (oferowali tylko wymianę na nowego za 1500zł). Tak więc jeżeli pęknięta jest jedynie szybka, a obudowa jest cała poszedłbym prosto do autoryzowanego serwisu apple na twoim miejscu i zapytał o to. Możesz też zadzwonić do iMada i o to zapytać.

#8 PawelM.

PawelM.
  • 2 posts

Posted 25 July 2013 - 14:34

Witam,

Wczoraj wieczorem normalnie podłączyłem iPada do ładowania, dzisiaj odłączyłem i położyłem na stole. Po godzinie podniosłem cover i zobaczyłem takie oto pęknięcie. Czy gwarancja to obejmuje? iPad ani nie spadł, ani nikt nim nie rzucił. Cały czas jest w coverze + tylna obudowa i nagle takie pęknięcie. Proszę o informację czy jest sensu udawać się z tym na gwarancję.

[URL=http://imgbox.com/aci9w7CU]Dołączona grafika[/URL]

Pozdrawiam


iPhone/iPad są wymieniane w ramach gwarancji gdy mają pęknięcie, ale muszą być spełnione 2 warunki:

1. Musi to być pojedyncze pęknięcie - tylko jedno.
2. Nie może być śladu kontaktu/uderzenia/upadku, który mógł takie pęknięcie spowodować. Czyli de facto nie może to być uszkodzenie z winy użytkownika. Nie może być uszczerbku/ubytku w szklanej szybce.

Najlepiej odwiedź sklep iMad w Krakowie lub Warszawie gdzie serwisanci podpowiedzą Ci co dalej z tym fantem zrobić.

#9 gaudi

gaudi
  • 16 posts

Posted 25 August 2013 - 22:39

Sprawa zakończona. iPad oddany do Cortland we Wrocławiu (Sky Tower) został wymieniony na nowy. Dzięki wszystkim za odpowiedzi i pomoc.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users