Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

IPHONE 5 4 Niemozliwosc wykonania polaczenia blad polaczenia rozmowa zakonczona Play


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 qurix

qurix
  • 30 postów
  • SkądPosen, Poland

Napisano 17 lipca 2013 - 13:57

Na wstępie napisze, że pozdrawiam wszystkich, którzy mają normalne telefony! Niestety wydając kilka tysięcy złotych na iphony mam już ich lekko dość! Problem jest następujący: Przy próbie wykonania połączania słychać dwa krótkie bip bip i na wyświetlaczu pokazuje się "rozmowa zakończona"... Postanowiłem opisać mój problem bo to po prostu szczyt wszystkiego! Zaczęło się od iphona 4. Po rozmowie z BOK Play stwierdzono ze z siecią jest wszystko prawidłowo i mam oddać telefon na gwarancji do naprawy. Oddałem swój telefon do serwisu poprzez punkt sieci "Play" gdzie odebrano go i przesłano do Warszawy do firmy, która zajmuje się serwisowaniem tych telefonów. Po długim czasie oczekiwania tak się zdenerwowałem ze kupiłem ze strony apple kolejnego iphona bo szczerze mówiąc na cokolwiek innego ciężko sie przestawić a pracować trzeba... Tak wiec wydałem ponad 3 tysiące na kolejny telefon i problem z dzwonieniem zniknął aż do dziś... W każdym razie po długim okresie oczekiwania dostałem informacje, że telefon który oddałem do serwisu nie zostanie naprawiony ponieważ stwierdzono iż "marker" w złączu do ładowania jest czerwony tak wiec telefon został zalany i nie podlega naprawie gwarancyjnej! Zaproponowano mi płatną wymianę za kolejny tysiąc złotych... Dodam dla ułatwienia, że o telefon dbam jak tylko mogę nie rzucam nim nie spada mi nie zalewam go i jeśli marker byl czerwony to albo ktoś sprawił ze stał się czerwony w drodze z punktu play lub w serwisie albo iphony sa wyjątkowo złośliwe i same jak są wysyłane do serwisu barwią markery... Prawda jest taka że z telefonu za 100zł rozmawiać można nawet gdy pada i para z prysznica go nei uszkadza a na iphona uważajcie bo te markery które wymyślili to po prostu spychologia abyście potracili prawa gwarancyjne! W każdym razie kupując telefon, za taką kwotę, tłumaczenie serwisu: "mógł się zawilgocić i nawet o tym Pan mógł nie wiedzieć" jest bezczelne! Tym bardziej ze w punkcie play odbierając ode mnie telefon nie stwierdzono aby nie działał lub był zalany lub miał czerwone cokolwiek... W każdym razie zapłaciłem za płatna wymianę bo już nie chciało mi się z nimi dyskutować... Dzisiaj problem się powtórzył z iphonem 5... Zgłosiłem problem obsłudze Play oczywiście będą sprawdzać i mają do mnie jutro zadzwonić a tymczasem nie mogę pracować ponieważ dzwonienie 5 krotne do skutku wykańcza mnie nerwowo... Czy ktoś z Państwa miał lub ma podobny problem? Dodam dla ułatwienia że tym razem sprawdziłem marker i nie jest czerwony... Tak wiec teza z zalanym telefonem oczywiście jest nieprawdziwa i służyła jedynie temu aby się mnie pozbyć w dodatku za 1000zl z mojego portfela...

#2 rain86

rain86
  • 619 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 17 lipca 2013 - 14:20

Pytanie: Korzystasz z sieci 2g czy 3g? Jak wygląda sprawa zasięgu? Jeśli z 3g to przełącz się na 2g i sprawdź jak wtedy wygląda sprawa. Jeśli to nei pomaga to ustaw na sztywno orange lub plusa - czy wtedy się coś zmienia czy nadal to samo? Czy próbowałeś sprawdzać swoją kartę sim na innym telefonie?

#3 qurix

qurix
  • 30 postów
  • SkądPosen, Poland

Napisano 17 lipca 2013 - 14:46

Sprawdzałem wszystkie opcje zasięg mam dobry czasami jedna kreska czasami full. Oczywiście w sieci Play jak nie jest na sztywno zblokowany na korzystanie z Orange lub Plusa to zrywa połączenia I DZIAŁA GORZEJ NIŻ KRÓTKOFALÓWKA! Karty do innego nie przekladalem dlatego, że jakiś "super zdolniacha" wymyślił ze w iphone 5 jest karta super super turbo mala wiec bez adaptera nie pasuje juz do niczego innego ze starej zapasowej polki domowej. A wyprzedzając kolejną radę adaptera nie posiadam...

#4 mateuszns1

mateuszns1
  • 138 postów
  • SkądNowy Sącz/Kraków

Napisano 17 lipca 2013 - 17:23

karta podcinana czy wymieniona?

#5 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 lipca 2013 - 18:49

Zamiast się emocjonować i dawać naciągać na kupę kasy, wystarczy pójść np. do salonu Orange kupić starter prepaid z małą kartą, tudzież za 5zł kupić w najbliższej żabce/kreciku/małpce czy innym Społem starter np. Orange i przyciąć kartę samemu według szablonu i sprawdzić. Jeżeli będziesz mógł się dodzwonić i z jakością nie będzie problemu, uciekasz z Paly tak daleko jak pieprz rośnie i kończą Ci się problemy. Wszyscy moi znajomi wielcy orędownicy Play, którzy kiedyś mnie przekonywali do jedynej słusznej sieci, jakoś milczą i cieszą się, że w T-Mobile czy Orange w końcu mogą rozmawiać a nie się domyślać co osoba po drugiej stronie słuchawki mówi...

#6 qurix

qurix
  • 30 postów
  • SkądPosen, Poland

Napisano 17 lipca 2013 - 22:28

Podcinana ale dzis juz wymieniona i kompetentny agent Play twierdzi ze to pomoże bo ponoc nano ma inne napiecia niż standardowa podcinana karta...

- - - Połączono posty - - -

Jest dużo prawdy z tym Play ale inny mój telefon jest w T mobile i występują podobne problemy. Może nie tak aby nie moc wykonać połączenia ale... Z doświadczenia powiem co czuje... Po pierwsze kiedy do Polski wszedł centertel z analogową siecią to jakość połączenia była lepsza niż w tej chwili z super cyfrowej sieci. Nasuwają mi sie dwa wątki. Albo jakość świadczonych usług spadła. Albo iphone i legendarny problem z zasięgiem ma coś wspólnego z jakością połączenia. A może to i to plus sieć Play wpływa, że mój telefon w strefie pozamiejskiej działa gorzej niż krótkofalówka! W każdym razie prowadzę firmę staram się świadczyć usługi na jak najwyższym poziomie a tu przez telefon co drugie słowo jest w domyśle! Jak ja mam coś sprzedać jak nawet podświadomie klient odbierze rozmowę jako "problematyczną" skoro trzeba się domyślać o co chodzi??? To jest skandal! To co mi wcisnęli za kupę kasy włącznie z tymi ipadami i macbookami które zwalniają każdego dnia i super komputery wieszające sie na filmach plus time capsule które jest totalnie do bani i ma gorszy zasięg niż air port extreme... No już nie będę się na ten temat rozwodzić ale kiedyś naprawiałem i sprzedawałem telefony! Miałem tego wszystkiego dużo i wiem co mówię! Nokia 3310 za gorsze miała jakość połącznia jak to teraz wszyscy mówią HD! Mało tego! 6310 trzymała baterię tydzień! A ja zmuszany jestem za kilka tysięcy złotych, za jedną zabawkę, do ciągłego dokowania przy kablu! Jak na noc nie podłącze telefonu to następnego dnia muszę sterczeć przy ładowarce!
Nawet Ipad jak ma uruchomioną nawigację i ma podłączoną ładowarkę to jest w stanie się rozładować! To jest chore! Zwykly telefon za 100 zl trzyma baterie tydzień a ja z super komputerem iphone męczę się codziennie, bo ma kalendarz synchronizowany z innymi jabłkami plus iphoto z strumieniem zdjęć aby slużby w USA mialy co ogladac! No ludzie! Co wpływa na ten telefon tak że nawet gdy go nie używam bateria znika!
Do tego jeszcze nie da się przez to rozmawiać! A na koniec wszystkiego serwis tej zacnej firmy twierdzi ze zalałem telefon i mam się wypchać!
Mam nie zalany telefon i jest to samo! Dzisiaj wieczorem mu przeszło i mogę rozmawiać! Szkoda, że przedstawiciel Play przyjechał z wymianą karty przed tym jak zachciało mu się nagle dzwonić, bo teraz to już nawet nie wiemy czy to wina karty przyciętej czy nano czy sieci czy mojego psa czy pogody czy służb specjalnych... Tragedia!

#7 rain86

rain86
  • 619 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 18 lipca 2013 - 08:02

Ja z doświadczenia z kolei świadomie uciekłem do Play i jestem bardzo zadowolony - orange i t-mobile w Szczecinie mają spore problemy, zwłaszcza ta 2 sieć w połączeniu z ip5. Często dzwonię zlecić pewne zadanie konkretnej osobie (ip5 + t-mobile) i rozmowa przebiega w ten sposób:

Poczekaj zmienię tylko zasięg z 3g na 2g bo Cię nie rozumiem, ew. nie da się dodzwonić lub przerywa zanim wypowie to co na początku napisałem.

Ja z ip4s w Play nigdy żadnych problemów nie miałem, nikt nigdy nie powiedział, że mnie nie rozumie lub co innego - osobną kwestią był static noise (ale to już "ficzer" super sprzętu sygnowanego jabłkiem)

Edit:

Zwykly telefon za 100 zl trzyma baterie tydzień a ja z super komputerem iphone męczę się codziennie, bo ma kalendarz synchronizowany z innymi jabłkami plus iphoto z strumieniem zdjęć aby slużby w USA mialy co ogladac! No ludzie! Co wpływa na ten telefon tak że nawet gdy go nie używam bateria znika!


Nie wiem dlaczego wylewasz żale akurat w tej kwestii. Masz włączoną synchronizację i dziwisz się, że bateria ucieka? Inna kwestią jednak pozostaje wielkość baterii montowanej w iP - która praktycznie zostaje bez zmian, a już dawno powinna być ona zwiększona.

#8 yorky

yorky
  • 48 postów

Napisano 18 lipca 2013 - 08:13

Na iPhone 5 w tMobile też czasami mam taką informację, ale zauważyłem, że dostaję ją, gdy osoba do której wybieram numer akurat rozmawia. Za drugim razem, gdy od razu ponawiam połączenie prawie zawsze jest sygnał zajętości lub informacja o prowadzonej rozmowie.

#9 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 18 lipca 2013 - 08:51

Witam, razem z najbliższą rodziną używamy 4 telefony iphone5 w sieci Play, i muszę poinformować, że nie mamy z eksploatacją tych telefonów jak i z siecią najmniejszych problemów.....(odpowiednie ustawienia, i odpowiednia obsługa, skutkuje zadowoleniem z używania nowoczesnego sprzętu). Co sie tyczy zasięgu, to mam firmowe telefony we wszystkich sieciach(Plus, Orange i T-mobile), kłopoty mogą występować również w każdej z nich....Dawno temu używałem ważącą 2kg Nokie z Centertela, jak również Nokie 3110, ale dzisiejsze telefony to znakomitość w porównaniu z dawnymi aparatami. Koledze radzę udać się do salonu Play i spróbować kompleksowo rozwiązać wszystkie problemy....napewno wszystko się uda i będzie wiele radości z używania znakomitego telefonu, czego życzę. Pozdrawiam.

#10 qurix

qurix
  • 30 postów
  • SkądPosen, Poland

Napisano 18 lipca 2013 - 09:43

Wie Pan moim niektórym znajomym też się wydaje że wszystko z ich telefonami ok a tylko ze mną nie mogą się dogadać! I tak to jest jak dzwoni Iphone do Iphona w połaczeniu z jedną kreską zasiegu! Prawda jest taka ze iPhone w połączeniu z bardzo marnym zasięgiem sieci w ich domu powoduje, że kiedy nie stoją przy oknie raz ich słychać a raz nie! A to 6 km od centrum Poznania! Bez znaczenia jaka siec! I w zasadzie kilka telefonów miało to samo ale iphone po prostu jest wybitny! Po prostu ta zabawka prawdopodobnie została zrobiona dla obszarów "wyżej rozwiniętych", w których nadajniki są tak często usiane że nie ma problemu z zasięgiem! Oczywiście może telefony teraz są znakomitością pod tym względem że bardziej są to superkomputery super aparaty super kamery Full hd ale na pewno nie z powodu jakości połączenia i wygody w tym zakresie, do czego głownie termin telefon powinien się odnosić! Telefon jest do dzwonienia i komunikacji. Ludzie korzystający z noki 6310 wiedzą o co chodzi! Rozmawiają bez lądowania tydzień i nie zrywa im zasięgu podczas rozmowy! Dodatkowo idiotyczne założenia utrudniają dodatkowo życie z tymi urządzeniami! Dlaczego programy na iPhone oszczędzające baterie wyłączające nadajniki, są blokowane przez apstore ? Przecież jeśli nie chce korzystać z telefonu w nocy lub z ciągłej fejs mani i powiadomień o grach i super ważnych wydarzeniach to dlaczego ktoś to uniemożliwia?! No jaki sens jest w tym zeby w nocy to wszystko chodzilo ??? Kiedyś miałem na to system jak miałem jailbreaka na pierwszym iphonie 2g byla taka aplikacja bateria przynajmniej na 2 dni wystarczała... Jeśli chodzi o jakość rozmów to zapraszam Pana niech sie Pan przejedzie ulicą Bukowską W Dąbrowie w stronę Buku. Jak na sieci Play nie przerwie Panu rozmowy to będzie Pan pierwszą osobą którą znam i się jej to udalo... Prawda jest taka ze nadajniki Playa mają ustawiony priorytet i nawet jak prawie nie ma na nich zasięgu przełącza sie na nie telefon, chyba ze na sztywno jest zblokowany na działanie w innej sieci... Tak wiec korzystanie z nadajników o niskim priorytecie powoduje zrywanie łączności i notorycznie mnie wkurza! Znaczy to że sieć Play ma gdzieś jakość świadczonych usług i nas samych klientów! Przecież gdyby ustawili inaczej pułap przełączania na ich nadajniki do takiego z którego da się normalnie korzystać nie było by takich problemów prawda? Czy to co pisze ma jakiś sens dla Państwa?

#11 rain86

rain86
  • 619 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 18 lipca 2013 - 09:55

@up Nie bardzo rozumiem wylewania tego typu żali. Nie prościej po prostu zmienić sieć i kupić jakiś starszy telefon, choćby wspomnianą Nokię 6310 niż ładować kasę w kolejnego iP5?

#12 dominzak

dominzak
  • 474 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 18 lipca 2013 - 13:54

Nie pojmuję po co tacy ludzie kupują iPhone'y. Skoro dla Pana Nokia 3310 to supertelefon, to czemu jej Pan teraz nie używa?! (to było pytanie retoryczne)
Wiem, że niektórzy będą chcieli mnie za to zjeść, ale ja ostatnio miałem taki sam problem z wyborem telefonu dla starszego członka rodziny o podobnym do Pańskiego zdaniu na temat smartfonów. Potrzebował on takiego urządzenia, które będzie przede wszystkim długo "trzymało na baterii" i takowe mu znalazłem - Pentagram Monster. "Skromna" bateria 4100 mAh zapewnia (wg. producenta) do 1000 godzin czuwania lub 100 godzin rozmów! A do tego jest to dual sim. Wszystko to zamknięto w schludnej i dobrze wykonanej plastikowej obudowie, zaś urządzenie to kosztuje około 700 zł. Nie chciałbym robić tu reklamy tej firmie, lecz tylko pokazuję na przykładzie z życia wziętym, jaki telefon ja bym Panu doradził.

Ja osobiście wolę jednak swojego iPhone'a i uważam, że na chwilę obecną jest to (dla mnie) najlepszy smartfon na rynku.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych