Brak dowodu zakupu z Play, co zrobić? Telefon się wiesza
#1
Napisano 29 czerwca 2013 - 19:37
#2
Napisano 29 czerwca 2013 - 21:06
#3
Napisano 02 lipca 2013 - 17:49
#4
Napisano 02 lipca 2013 - 18:03
#5
Napisano 02 lipca 2013 - 18:17
#6
Napisano 02 lipca 2013 - 18:43
Dlaczego ma nie przyjąć? Dla mnie gwarantem jest Play, oni przyjęli to muszą już naprawić. Przecież dowód zakupu i tak nie jedzie do serwisu.
Gwarantem jest Apple, Play pełni rolę firmy wysyłkowej. Mylisz pojęcia. Ale ponieważ to przyjdzie z Play jest duża szansa, że nie będą chcieli faktury.
#7
Napisano 02 lipca 2013 - 18:47
#8
Napisano 02 lipca 2013 - 19:07
Oby tylko zaproponowali wymianę... nawet za dopłatą
Dzwoniłem do Apple, powiedzieli, że ich ten telefon nie interesuje, że mam się udać to Play. To właśnie operator zapewnia mi gwarancję i jeżeli Play przyjmie to ok.
Znów mylisz wsparcie techniczne z gwarancją...
#9
Napisano 02 lipca 2013 - 21:38
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych













