Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak dowodu zakupu z Play, co zrobić? Telefon się wiesza


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Spoilero

Spoilero
  • 11 postów

Napisano 29 czerwca 2013 - 19:37

Witam, Jakiś czas temu kupiłem nowego iPhone 5 od prywatnej osoby. Wystawiał na allegro, skontaktowałem się, dogadalismy się poza allegro. Miał mi wysłać skan faktury, jednak ja się nie przypomniałem bo wiadomo, nowa zabawka, nie w głowie były papiery. Minęło pół roku, telefon zaczął wariować. Po hard restarcie ekran mi migał po bokach, dopiero któryś hard reset mi problem naprawia. Ale nie to jest najistotniejsze. Najważniejsze są zawiechy telefonu. Na około pół sekundy mi się co chwile wiesza. Jest to nie zawsze lecz bardzo często. Nie pomogły hard restarty, przywracania ustawień fabrycznych w Apple itd. Być może jest to efekt upadku, który zaliczył jakieś 3 miesiące temu na beton z metra ;/ Niestety nie odpowiada gość od którego kupiłem telefon. Czy Apple uwzględnij mi gwarancje i przyjmie telefon po numerze Imei jeżeli nie mam dowodu zakupu? Był kupiony w Play. Jeszcze jedno wyjście jakie mam to uzyskać duplikat faktury ale to potrzebowałbym znajomego w Play, który by mi to wystawił a niestety nikogo takiego nie mam. Bez tego w Play nie przyjmą telefonu na gwarancje :( Niestety po odbiór kopii musi być osoba, która telefon kupowała. Zatem najgłupsze z możliwych pytań, ale teraz zasadne... Co robić?! :( Pozdrawiam Dawid

#2 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 29 czerwca 2013 - 21:06

Masz problem, do realizacji gwarancji telefonu pochodzącego od Polskiego operatora niezbędny jest dowód zakupu. Jeżeli osoba która go kupiła nie doślę wspomnianej faktury telefon nie ma gwarancji w Polsce.

#3 Spoilero

Spoilero
  • 11 postów

Napisano 02 lipca 2013 - 17:49

Witam, W Playu przyjęli telefon bez najmniejszych problemów. Powiedzieli, że wystarczy im IMEI. Mam nadzieję, że naprawa pójdzie po mojej myśli. Gdzie odsyła Play Apple do naprawy? Regenersis czy inny serwis? Pozdrawiam

#4 mati_as

mati_as
  • 475 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lipca 2013 - 18:03

Regeneris Ci za to na 99% nie przyjmie telefonu. :(

#5 Spoilero

Spoilero
  • 11 postów

Napisano 02 lipca 2013 - 18:17

Dlaczego ma nie przyjąć? Dla mnie gwarantem jest Play, oni przyjęli to muszą już naprawić. Przecież dowód zakupu i tak nie jedzie do serwisu.

#6 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 lipca 2013 - 18:43

Dlaczego ma nie przyjąć? Dla mnie gwarantem jest Play, oni przyjęli to muszą już naprawić. Przecież dowód zakupu i tak nie jedzie do serwisu.


Gwarantem jest Apple, Play pełni rolę firmy wysyłkowej. Mylisz pojęcia. Ale ponieważ to przyjdzie z Play jest duża szansa, że nie będą chcieli faktury.

#7 Spoilero

Spoilero
  • 11 postów

Napisano 02 lipca 2013 - 18:47

Oby tylko zaproponowali wymianę... nawet za dopłatą :D Dzwoniłem do Apple, powiedzieli, że ich ten telefon nie interesuje, że mam się udać to Play. To właśnie operator zapewnia mi gwarancję i jeżeli Play przyjmie to ok.

#8 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 lipca 2013 - 19:07

Oby tylko zaproponowali wymianę... nawet za dopłatą :D

Dzwoniłem do Apple, powiedzieli, że ich ten telefon nie interesuje, że mam się udać to Play. To właśnie operator zapewnia mi gwarancję i jeżeli Play przyjmie to ok.


Znów mylisz wsparcie techniczne z gwarancją...

#9 Spoilero

Spoilero
  • 11 postów

Napisano 02 lipca 2013 - 21:38

Kolego, zwał jak zwał ;P Dla mnie ważne, że przyjęli i wydrukowali mi też potwierdzenie zakupu tego telefonu w Play i mam papierek na przyszłość.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych