

Spalona ładowarka od iPhone'a
Started by
imis
, 27 Jun 2013 23:56
9 replies to this topic
#1
Posted 27 June 2013 - 23:56
Witam,
nie do końca wiedziałem gdzie umieścić ten temat, w końcu zdecydowałem się zrobić to tutaj.
Parę dni temu podłączając iPhone'a do prądu przywitał mnie błysk, huk zapach spalenizny. Korki w domu wystrzeliły a ładowarka już nigdy więcej nie ładowała. Zastanawiam się właśnie, czy jest możliwość podciągnięcia tego pod gwarancję. Ładowarka pochodzi od iPhone'a 5. Miałbym jutro okazję podjechać do Poznania, dlatego pytam - może ktoś już miał taką sytuację. Średnio podoba mi się płacenie ~120zł za nową oryginalną tylko dlatego, że stara się spaliła. W dodatku nie z mojej winy.
Czytałem na zagranicznych forach i padały opinie jakoby wszystko co wchodzi w skład pudełka podlega gwarancji. Orientuje się ktoś jak to jest? Czy może nawet nie ma sensu, bym się fatygował?
Pozdrawiam

#2
Posted 28 June 2013 - 11:47
Zależy gdzie był brany telefon, mi w Ispocie wymienili samą ładowarkę i przerosili za zaistniała sytuację

#3
Posted 30 June 2013 - 12:46
Byłem w iSpocie i powiedziano mi, że mam się udać tam gdzie telefon został kupiony. W moim wypadku w T-Mobile. Ciekaw jestem czy mi to uwzględnią.
#4
Posted 30 June 2013 - 12:52
Jeśli nie gwarancja to niezgodność z umową.
#5
Posted 30 June 2013 - 13:56
Muszą Ci wymienić, ładowarka również podlega gwarancji albo jak powiedział mój przedmówca niezgodność z umową. Tyle tylko, że musisz zgłosić się do firmy, która Ci sprzedała iPhone'a.
#6
Posted 12 October 2014 - 14:31
podpinam się do pytania mam iPhone 5s kupiony od kogoś ale mam fakturę i pudełko ,wczoraj podłączyłem telefon i po chwili był trzask i bezpiecznik wyskoczył no i zamach spalenizny ,czy tez muszę udać się do Play bo w tej sieci zakupiony był ??
#7
Posted 13 October 2014 - 14:49
Do Play albo serwisu autoryzowanego jeśli telefon ma mniej niż rok.
#8
Posted 13 October 2014 - 18:05
Wczoraj zadzwoniłem do sieci Play i pan powiedział ze na ładowarkę tylko 6 mies gwarancja mogę oddać do serwisu ale pewnie będę musiał zapłacić
pewnie taniej nową kupie

#9
Posted 13 October 2014 - 18:10
Zgłoś im niezgodność z umową, ewentualnie rękojmia o ile jesteś przedsiębiorcą.
#10
Posted 13 October 2014 - 19:49
Nie jest to prawdą. Wszystkie akcesoria w pudełku z telefonem mają 12 mc gwarancji. Sam wymieniałem kabelek USB bo przestał działać (a telefon miałem już 9 miesięcy. Zadzwoń sobie na infolinię Apple to się dowiesz prawdy.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users