Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

VMplayer

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 eMCe

eMCe
  • 383 posts
  • SkądToruń

Posted 10 October 2007 - 14:48

Witam,
cały czas chodzi mi po głowie jak zmusić Maca (który czeka na mnie jeszcze w sklepie) do współpracy z VMplayer. Czy może ktoś z Was próbował, może się udało. Na stronie VMware, jest taka wersja programu: VMware Player 2.0.1 - 64-bit (.tar). Czy to da się jakoś zmusić do pracy na Macu? Ewentualnie czy jest jakaś szansa przerobienia VMplayer spod Linuksa na VMplayer pod Maca? Ja jestem całkiem zielona jeśli o to chodzi i chętnie posłucham mądrzejszych od siebie! Interesuje mnie uruchomienie obecnych obrazów, które mam porobione, nie potrzebuję robić nowych, więc VMware Fusion średnio mnie interesuje (i te prawie 80$ też...).
Pozdrawiam.

#2 Przemek

Przemek
  • 622 posts
  • SkądWarszawa

Posted 10 October 2007 - 15:19

Masz opcję: boot camp i uruchomienie w dualboocie windows. Wtedy odpada Ci problem... Pararells jak rozumiem za drogi? Podobnie jak Fusion... Coż w takim razie Boot Camp. Tylko uważaj, z chwilą premiery Leoparda wygasa czas działania BC. Ale jak poczekasz ze 2 tygodnie to dostaniesz IMO maka z kuponem na Leo:)

#3 eMCe

eMCe
  • 383 posts
  • SkądToruń

Posted 10 October 2007 - 15:27

Hę. Ja czekam na MacBooka z Leopardem :-) Ja nie chce Windows uruchamiać. Mam pewien obrazek, na którym instaluję dowolny system Linux (do testów ogólnie rzecz ujmująć). Chcę pracując pod jednym systemem mieć uruchomiony wirtualnie drugi i w ciągu pół sekundy przeskoczyć między nimi :-) Pararells, Fussion jedna chwała, no może nie do końca ze względu na 3D, ale nie o to biega. Chcę playera pod Mackiem :-) Da się to jakoś przerobić, w końcu Linux, Unix... ;-)

#4 grzegor

grzegor
  • 1125 posts
  • SkądKRK

Posted 10 October 2007 - 15:31

Nie da się

#5 kamillys

kamillys
  • 854 posts
  • Skądokolice W-wy