Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem Apple Id - Nie mogę się zalogować jako new użytkownik

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 trufelka

trufelka
  • 12 postów

Napisano 15 czerwca 2013 - 19:43

Witam, zakupiłam używanego Iphone 5 - miał on założone konto Apple id ... Ale ja nie znam swojego. Założyłam Nowe konto przez stronę apple - otrzymałam meila, że adres meilowy został powiązany. Ale nie mogę się w ogóle połączyć ,,, przyznam że robię to pierwszy raz i jestem zielona. I nawet google mi nie pomagają. Może wy mi pomożecie

#2 wahol

wahol
  • 63 postów
  • SkądUK

Napisano 15 czerwca 2013 - 19:58

Co masz na myśli pisząc "nie moge sie połączyć" Jaki masz komunikat ? i gdzie probujesz sie zalogować, itunes czy iphone ?

#3 iPhone 4th

iPhone 4th
  • 540 postów

Napisano 15 czerwca 2013 - 19:58

Apple ID to twój e-mail podany podczas rejestracji.

#4 trufelka

trufelka
  • 12 postów

Napisano 15 czerwca 2013 - 20:07

Podczas rejstracjii podałam swojego meila jako ID Apple Próbuję się zalogować do iTunes wpisuje swój login i hasło - nie idzie - wyskakuje Nie można się połączyć z iTunes Store Już tak nakręciłam że zgubiłam się całkowicie :( Przyszła mi aktualizacja mapy - pojawiła się jedynka - więc dałam Updates ,,, i pojawiło się Hasło Apple ID poprzedniego właściciela telefonu. Jak mam to zmienić ? Panowie proszę o cierpliwość i o pomoc zielonej babcie

#5 wahol

wahol
  • 63 postów
  • SkądUK

Napisano 15 czerwca 2013 - 20:12

Ustawienia / itunes & applestore / Apple id i wyloguj Nie pamietam czy w emailu jest link aktywacyjny, sprawdz to A i pamiętaj o minimum jednej dużej literze w haśle.

#6 iPhone 4th

iPhone 4th
  • 540 postów

Napisano 15 czerwca 2013 - 20:14

Podczas rejstracjii podałam swojego meila jako ID Apple
Próbuję się zalogować do iTunes wpisuje swój login i hasło - nie idzie - wyskakuje Nie można się połączyć z iTunes Store