Zorientowanych w temacie proszę o pomoc w wyborze niedrogiego (ok. 1000-1300 zł) laserowego (druk czarno-biały) urządzenia wielofunkcyjnego do małego biura. Urządzenie musi pracować w sieci bezprzewodowej, posiadać wejście usb (skanowanie do usb, ew. również wydruk z usb), podajnik na skanowane/kopiowane dokumenty. Mile widziane są szuflada na papier i automatyczny duplex. Zależy mi głównie na tym, żeby urządzenie nie lądowało co tydzień w serwisie, bezproblemowo pracowało w sieci oraz aby tonery (zamienniki również mile widziane) nie dobijały mnie cenowo.

Jakie laserowe urządzenie wielofunkcyjne do małego biura do 1000-1300 zł?
Rozpoczęty przez
simonek
, 14 cze 2013 10:43
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 czerwca 2013 - 10:43
#2
Napisano 14 czerwca 2013 - 10:49
Jeśli nie masz wielkiego ciśnienia na wifi, to polecam Samsunga 5637. Pzede wszystkim ma pełny toner zintegrowany z bębnem na 5 tys. kopii. Materiały eksploatacyjne- tanie jak barszcz. Sporo zamienników, a i ceny oryginałów nie powalają. Cena sugerowana przez producenta to ponad 2000, na Allegro stoją po 1800. Jak kupiłem na fakturę za 1350 z dostawą do domu kurierem. Namiary mogę podać na priva, choć nie obiecuję że jeszcze mają na stanie i za taki pieniądz. Zapytać zawsze można ...
#3
Napisano 14 czerwca 2013 - 13:28
Dzięki za podpowiedź, to faktycznie mogłaby być dobra opcja, ale w moim przypadku wifi to niestety must have. Czekam na dalsze sugestie:).
#4
Napisano 27 sierpnia 2013 - 14:51
Trochę odświeżam temat. Ze względów finansowych obecna hp 6500A była eksploatowana aż do dzisiaj... tj. do momentu implozji suwnicy głowicy drukującej:). Tak więc teraz zakup nowego urządzenia to już potrzeba nagląca.
Czy ktoś miał do czynienia z Brother MFC-7860DW i może coś o niej powiedzieć?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych