
"Wybrana sieć komórkowa nie jest już dostępna" mimo zasięgu..
#1
Napisano 12 czerwca 2013 - 14:19
#2
Napisano 12 czerwca 2013 - 14:44
#3
Napisano 12 czerwca 2013 - 14:47
#4
Napisano 12 czerwca 2013 - 14:50
#5
Napisano 12 czerwca 2013 - 14:51

#6
Napisano 12 czerwca 2013 - 15:53
#7
Napisano 12 czerwca 2013 - 16:36
#8
Napisano 12 czerwca 2013 - 17:05
Nie rozumiem tylko jednego. Ten komunikat wyskakuje znikąd. Ot, wysyłam sobie SMSa, SMS się wyśle a tu niby że utrata zasięgu, a na pasku widzę, że zasięg mam. Jakby jakiś bug..
Oczywiście, że bug, ale z Twojej strony, zamiast zmienić sieć zmieniłeś telefon. Cudów nie ma i nawet iPhone nie ogarnie sypiącego się Play.
#9
Napisano 12 czerwca 2013 - 19:16
#10
Napisano 12 czerwca 2013 - 19:52
Trochę dziwne, że TELEFON wyświetla że stracił zasięg, zasięg CIĄGLE JEST, a wina leży niby po stronie operatora..
wszystkie wskaźniki zasięgu mają bezwładność sięgającą do kilku sekund, wystarczy, że zasięg zniknie na sekunde i wystarczy, albo pojawia się i znika i wskaźnik nie zdąży zareagować. Myślę, że to wina kosmitów, jeżeli problem masz na wszystkich urządzeniach, ale dalej twierdzisz, że to nie wina operatora.
#11
Napisano 12 czerwca 2013 - 19:58
#12
Napisano 12 czerwca 2013 - 20:58
Oczywiście, że bug, ale z Twojej strony, zamiast zmienić sieć zmieniłeś telefon. Cudów nie ma i nawet iPhone nie ogarnie sypiącego się Play.
Czyli co, T-Mobile też się sypie?
#13
Napisano 12 czerwca 2013 - 21:12
Czyli co, T-Mobile też się sypie?
Nie wiem czy TMo się sypie, bo wątek jest o tym, że autor ma Play i na 3 różnych urządzeniach (różnych producentów) występuje identyczny problem.
#14
Napisano 12 czerwca 2013 - 21:14
#15
Napisano 12 czerwca 2013 - 21:34
#16
Napisano 12 czerwca 2013 - 22:01
#17
Napisano 12 czerwca 2013 - 23:56
#18
Napisano 13 czerwca 2013 - 13:45
Powiedz jeszcze czy te problemy nie mają jakiegoś wspólnego mianownika? Miejsce?
Z niesprawdzonych informacji, które brzmią wiarygodnie - są takie miejsca w kraju, gdzie pozwolenie na wieżę w jakimś standardzie dostawał jeden dostawca usług, ale jest zobowiązany do roamingu wewnętrznego. Może być, że zwykle preferuje swoich abonentów i przy dochodzeniu do granic wydajności wyrzuca abonentów innych sieci.
Ale to spekulacje są.
Właśnie sprawdziłem to i pojawia się tylko u mnie w domu. W szkole na przykład nie mam żadnego problemu.. Teoria moja jest taka, że iP jest "czuły" na lekkie zaniki zasięgu i tak się to objawia. Pewnie też dlatego mam słabe wyniki działania na baterii..
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych