Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone + EarPods. Problem z regenersis.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 e7028a4ca6

e7028a4ca6
  • 18 postów
  • SkądMyszków

Napisano 24 maja 2013 - 19:33

Witam. Regenersis lekceważy usterkę słuchwek EarPods. Telefon kupiłem za pośrednictwem allegro, nowego nie aktywowanego, przysługuje mi tylko gwarancja :( Po pewnym czasie zdecydowałem oddać go na gwarancje, usterki jakie zgłosiłem to zielona poświata (green glow) i problem z poziomem głośności z podpiętymi słuchawkami. (Problem objawia się podczas podgłaśniania i przyciszania. Poziom głośności albo skacze co dwa albo stoi w miejscu. Poza tym różni się między suwakiem w mulitaskingu, aplikacji iPod a tym kwadratem pojawiającym się podczas podgłaśniania, przyciszania. Problem nie występuje bez słuchawek.) iPhone został wymieniony, lecz usterki stwierdzone w serwisie to tylko zielona poświata (green glow). Drugiego iPhone'a też oddałem po pewnym czasie użytkowania. Powód to żółty prawy róg ekranu i oczywiście problem ze słuchawkami który pozostał. Telefon wymieniony, stan idealny, wada słuchawek dalej występuje. :cry: Wada występowała na wszystkich iOS'ach które miałem 6.1.2 6.1.3 6.1.4. Co mam zrobić aby regenersis wymienił też słuchawki bądź dał całkiem nowego iPhone'a (zafoliowane pudełko)? Jutro postaram się wrzucić filmik dla ciekawskich jak to wygląda.

#2 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 24 maja 2013 - 20:26

Zafoliowanego pudełka nie dostaniesz, a reklamowałeś słuchawki czy tylko iPhone?

#3 e7028a4ca6

e7028a4ca6
  • 18 postów
  • SkądMyszków

Napisano 24 maja 2013 - 20:39

Oddawałem całe pudełko (ładowarkę, kabel, słuchawki, instrukcje, iPhona).

#4 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 24 maja 2013 - 21:47

Oddawałem całe pudełko (ładowarkę, kabel, słuchawki, instrukcje, iPhona).


Ja się nie pytam co oddawałeś, tylko co ująłeś w piśmie reklamacyjnym, czy ująłeś, że reklamujesz słuchawki ?

#5 e7028a4ca6

e7028a4ca6
  • 18 postów
  • SkądMyszków

Napisano 24 maja 2013 - 22:34

Nie. Nie reklamowałem słuchawek. Reklamowałem jako problem z podgłaśnianiem i przyciszaniem z podpiętymi słuchawkami. Mogę następnym razem oddać same słuchawki?

#6 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 25 maja 2013 - 09:58

Nie. Nie reklamowałem słuchawek. Reklamowałem jako problem z podgłaśnianiem i przyciszaniem z podpiętymi słuchawkami. Mogę następnym razem oddać same słuchawki?


No to się dziwisz, że Ci słuchawek nie wymienili ?

#7 e7028a4ca6

e7028a4ca6
  • 18 postów
  • SkądMyszków

Napisano 11 grudnia 2013 - 18:17

Mam już czwartego iPhone'a. Wymienili mi telefon i słuchawki, pomimo tego problem pozostał. Na innych słuchawkach też to występuje. Jest w ogóle możliwość usunięcie tego problemu?

#8 Dar43

Dar43
  • 51 postów

Napisano 11 grudnia 2013 - 20:50

Hehe dobre tyle telefonów i każdy z tą samą wadą? Ależ jest rozwiązanie, kupić telefon Samsunga, HTC, itp. ;)

#9 e7028a4ca6

e7028a4ca6
  • 18 postów
  • SkądMyszków

Napisano 11 grudnia 2013 - 22:03

Tak, każdy z tą wadą. Teraz mam iOS 7 i dalej ona jest. Szkoda mi już czasu znowu wymieniać iPhona.

#10 kubbach

kubbach
  • 80 postów

Napisano 11 grudnia 2013 - 22:31

A moze problem leży w Twojej kopii zapasowej ? Spróbuj przywrócić ustawienia bez kopii zapasowej. Moze akurat pomoże

#11 e7028a4ca6

e7028a4ca6
  • 18 postów
  • SkądMyszków

Napisano 11 grudnia 2013 - 22:45

Nigdy nie przywracałem kopii zapasowej. Zawsze instaluje soft od nowa.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych