Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ciągłe wygaszanie WiFi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#26 cfcrobbie

cfcrobbie
  • 225 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 czerwca 2015 - 19:20

U mnie w IP 6 na 8.3 wifi działa mimo wygaszenia ekranu 


  MBP13'' 2020  M1/16GB/256GB Space Grey ,   IPHONE 12 Pro 128 GB Space Grey,    APPLE WATCH Series 5 44mm + LTE Space Grey


#27 tomojemiasto

tomojemiasto
  • 55 postów

Napisano 13 czerwca 2015 - 19:30

Koledzy, jak to możliwe? U każdego chodzi to inaczej?

Co za jazda!

Albo ktoś nie rozumie o czym mowa, albo nie wiem o co chodzi.

Dzisiaj udało mi się sprawdzić jeszcze 4 telefony 5, 5s i dwie 6 - wszędzie to samo.


Użytkownik tomojemiasto edytował ten post 13 czerwca 2015 - 19:32


#28 6c1fb0760d

6c1fb0760d
  • 1 663 postów

Napisano 13 czerwca 2015 - 20:50

Magia.



#29 tomojemiasto

tomojemiasto
  • 55 postów

Napisano 15 czerwca 2015 - 12:38

WIEM COŚ WIĘCEJ :)

W pracy na innym routerze nie wygasza mi wifi.

W domy mam router z Plusa LTE Huawei B593s - czy ktoś może doradzi co z tym zrobić?



#30 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 15 czerwca 2015 - 13:22

Może to kwestia jakości sygnału, bądź częstotliwości WiFI, bo u mnie na 5GHz śmiga. Zpbaczę czy na 2,4 będzie usypiał.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#31 tomojemiasto

tomojemiasto
  • 55 postów

Napisano 15 czerwca 2015 - 15:14

ale ten w pracy, to jakiś stary badziew i nie "usypia"



#32 tomojemiasto

tomojemiasto
  • 55 postów

Napisano 15 czerwca 2015 - 22:28

Panowie, może jest tu jakiś SPEC  i by doradził, który parametr routera może za to odpowiadać?

Już na pewno nie zasięg - sprawdzone



#33 tomojemiasto

tomojemiasto
  • 55 postów

Napisano 16 czerwca 2015 - 19:50

Już wiem, metoda prób i błędów zadziałała.

Jeżeli ktoś posiada router z Plusa LTE Huawei B593s oto co trzeba zrobić

pierwsza na liście w poniżej to nazwa naszej sieci, należy t opcję wyłączyć w ustawieniach routera:

router.jpg


Użytkownik tomojemiasto edytował ten post 16 czerwca 2015 - 20:11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych