Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPod Touch 4G iiOS 6.1.3 Jailbreak

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jac3kw

Jac3kw
  • 19 postów
  • SkądBiałystok, Poland, Poland

Napisano 19 kwietnia 2013 - 19:00

Słyszałem, że jest możliwość zrobienia jailbreaka na iPodzie Touch 4G z iOS 6.1.3. Szukałem na forum, ale nie znalazłem żadnego poradniku, w którym wszystko będzie wytłumaczone krok po kroku. Jestem zielony, więc proszę o pomoc.

#2 naqes

naqes
  • 5 postów

Napisano 19 kwietnia 2013 - 20:36

Ja również byłbym bardzo wdzięczny, w moim przypadku chodzi o iphone 4, ale to chyba nie ma żadne różnicy.

#3 dominzak

dominzak
  • 474 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 19 kwietnia 2013 - 23:07

Było omawiane, ale trudno... Póki co zarówno na iPoda, jak i iPhone'a jest możliwy tzw. "tethered jailbreak" (czyli na uwięzi) czyli przy każdym uruchamianiu urządzenia trzeba będzie je podpinać pod PC i uruchamiać je specjalnym programem. Tu macie wszystkie potrzebne programy: iH8sn0w.com

Edit: tutaj macie tutorial "for dummies" krok po kroku Jailbreak iOS 6.1.3 With Sn0wbreeze 2.9.14 [How-To Tutorial] | Redmond Pie

#4 Jac3kw

Jac3kw
  • 19 postów

Napisano 22 kwietnia 2013 - 17:10

Jeżeli w końcowej części poradnika jest napisane, że trzeba zrobić restore, to znaczy, że stracę wszystkie pliki?

#5 VanRave

VanRave
  • 380 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 23 kwietnia 2013 - 17:27

Yhy. Ale zrobisz backup na kompie,i po sprawie.

#6 Jac3kw

Jac3kw
  • 19 postów

Napisano 28 kwietnia 2013 - 11:58

Mam jeszcze pytanie o to, co przechowuje w sobie dokładnie ten backup. Czy są tam dane gier, aplikacji, zdjęcia? I jak z plikami muzycznymi? Będę musiał je od nowa wgrywać do iPoda?

#7 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 28 kwietnia 2013 - 12:59