Apple uruchamia program wymiany dla wadliwych Apple TV
#26
Napisano 29 kwietnia 2013 - 17:10
#27
Napisano 29 kwietnia 2013 - 17:56
Mam podłączony AE z ATV na kabelek i wifi nie używam. Oba urządzenia są tak małe że stoją obok siebie.
Jak wyjdzie nowy ATV4 to stary wystawię na Allegro a kupie nowy i po temacie.
- - - Połączono posty - - -
Upss... odczepiłem kabelek i dupa.
ATV nie łączy się z moim AE po wifi.
#28
Napisano 29 kwietnia 2013 - 21:05
A ja nie oddam do naprawy.
Mam podłączony AE z ATV na kabelek i wifi nie używam. Oba urządzenia są tak małe że stoją obok siebie.
Jak wyjdzie nowy ATV4 to stary wystawię na Allegro a kupie nowy i po temacie.
- - - Połączono posty - - -
Upss... odczepiłem kabelek i dupa.
ATV nie łączy się z moim AE po wifi.
Nie do naprawy, a do wymiany.
#29
Napisano 29 kwietnia 2013 - 21:19
#30
Napisano 29 kwietnia 2013 - 23:54
- - - Połączono posty - - -
Po małych perturbacjach już mam nowe ATV3 z gwarancją 90 dni.
Nowe czy odnowione?
#31
Napisano 30 kwietnia 2013 - 15:16
#32
Napisano 17 maja 2013 - 14:31
#33
Napisano 17 maja 2013 - 15:20
#34
Napisano 17 maja 2013 - 18:54
Moja historia z wymianą (pozytywne doznania
- po 2 dniach mail z info o gotowym do odbiory NOWYM !!! ATV
Jakim nowym, refurb! Nowe zawsze jest w zafoliowanym oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi akcesoriami. Nowe ma 12 mies. gwarancji, Refurb jest zawsze w folii bądż opakowaniu zastępczym. Refurb ma zawsze 3 mies. gwarancji.
#35
Napisano 17 maja 2013 - 19:21
Podsumowując -- jeżeli macie problemy z waszym ATV i numer seryjny podlega wymianie - wymieniajcie
Oj kolego chyba czegoś nie rozumiesz, 90 dni mają modele "refurbished". Jak by tego nie wyjaśniał oznacza to model odnowiony fabrycznie, inaczej mówiąc było w nim grzebane, kombinowane itd ....
odebrałem nówkę nie śmiganą sztukę (wszystkie 2 folie i absolutnie żadnych oznak zużycia) w opakowaniu zastępczym
W opakowaniu zastępczym ... , no właśnie a co z oryginalnym zrobili? Rozumie kwestie wyjęcia kabla zasilającego czy instrukcji a samo pudełko z nadrukowanym numerem seryjnym? Nie sądzę aby wywalili jedno opakowanie tylko po to aby udostępnić sprzęt w innym.
Mam ATV które jest objęte programem wymiany, nawet zarejestrowałem do tego programu w Cortlandzie aczkolwiek odpadków to ja zbierać nie zamierzam. Chcą wymienić super - ale niech mi dadzą fabrycznie nowy model taki za którego zapłaciłem!!!! Jaką ja mam pewność że moje ATV po wymianie na niby wolne od wad nie padnie po 4 miesiącach z innego powodu? Działa jakieś 1,5 roku na kablu bez problemu i tak zostanie .... , chyba że dadzą nowe na rocznej gwarancji.
Sorry ale grzebane / kombinowane w środku aby wyjść z opresji przed sądem w USA, ryzykowanie odsyłania sprzętu który działa długi czas jest nie poważne w stosunku do 90 dni gwarancji na śmietnikowy produkt. Ja za takie coś serdecznie dziękuję a urządzenie stacjonarne typu ATV spokojnie na kablu używać można jeszcze przez jakiś czas i ma to raczej więcej zalet niż minusów
- - - Połączono posty - - -
Nie do naprawy, a do wymiany.
Taa, na inny z śmietnika wzięty
#36
Napisano 17 maja 2013 - 20:01
#37
Napisano 17 maja 2013 - 20:10
Ja też dostanę refurba, ale mam nadzieje że już z nowym procesorem w 32nm. To zawsze mniej prądu z gniazdka.
Nooo. Rachunki o 25% w dół pójdą. Żre jak kombajn.
#38
Napisano 17 maja 2013 - 21:48
Oj kolego chyba czegoś nie rozumiesz, 90 dni mają modele "refurbished". Jak by tego nie wyjaśniał oznacza to model odnowiony fabrycznie, inaczej mówiąc było w nim grzebane, kombinowane itd ....
oj kolego, chyba jednak rozumiem. ATV po wymianie w tej chwili działa poprawnie i o to mi chodziło, a do końca gwarancji poprzedniego ATV zostało 1.5 miesiąca. Teraz mam 90 na obecny ATV. Poza tym zawsze źle w dupach...
#39
Napisano 17 maja 2013 - 22:01
oj kolego, chyba jednak rozumiem. ATV po wymianie w tej chwili działa poprawnie i o to mi chodziło, a do końca gwarancji poprzedniego ATV zostało 1.5 miesiąca. Teraz mam 90 na obecny ATV. Poza tym zawsze źle w dupach...
Jak bym osobiście kupił refurba i dostawał refurba to ok, ale skoro ktoś płaci za pełnowartościowy produkt dlaczego dostaje odpadki?
Niestety jak by coś takiego miało miejsce w innej dziedzinie to reakcja była by zupełnie inna, jaki jest bunt jak producent samochodu przyznaje się do błędu i naprawia problem a wcale nie dają części powypadkowych
#40
Napisano 17 maja 2013 - 23:50
Jak bym osobiście kupił refurba i dostawał refurba to ok, ale skoro ktoś płaci za pełnowartościowy produkt dlaczego dostaje odpadki?
Niestety jak by coś takiego miało miejsce w innej dziedzinie to reakcja była by zupełnie inna, jaki jest bunt jak producent samochodu przyznaje się do błędu i naprawia problem a wcale nie dają części powypadkowych
Oczywiście wolałbyś, żeby pan heniek z lutownicą powymieniał CI uszkodzone części, do tego nie do końca spasował obudowę przy zamykaniu. Nie dziękuję jednak wolę refurba, który jest składany w fabryce na linii montażowej, niż pana Heńka z lutownicą w Regenersis...
#41
Napisano 18 maja 2013 - 11:40
jednak wolę refurba, który jest składany w fabryce na linii montażowej, niż pana Heńka z lutownicą w Regenersis...
To prawda. Oczywiście też wolałbym na wymianę nową oryginalną sztukę w zafoliowanym pudełku... ale z dwojga złego wolę refuba aniżeli grzebanie w serwisie i wymianę zepsutych podzespołów.
#42
Napisano 18 maja 2013 - 12:00
Dostałeś refurba .
Ja też skorzystałem z wymiany używany na a la "nowy/używany".
Najważniejsze że działa prawidłowo.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych