Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Apple uruchamia program wymiany dla wadliwych Apple TV


  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#26 dawid1972

dawid1972
  • 316 posts

Posted 29 April 2013 - 17:10

Po małych perturbacjach już mam nowe ATV3 z gwarancją 90 dni.

#27 iAndrzej

iAndrzej
  • 932 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 29 April 2013 - 17:56

A ja nie oddam do naprawy.
Mam podłączony AE z ATV na kabelek i wifi nie używam. Oba urządzenia są tak małe że stoją obok siebie.
Jak wyjdzie nowy ATV4 to stary wystawię na Allegro a kupie nowy i po temacie.

- - - Połączono posty - - -

Upss... odczepiłem kabelek i dupa.
ATV nie łączy się z moim AE po wifi.

#28 dawid1972

dawid1972
  • 316 posts

Posted 29 April 2013 - 21:05

A ja nie oddam do naprawy.
Mam podłączony AE z ATV na kabelek i wifi nie używam. Oba urządzenia są tak małe że stoją obok siebie.
Jak wyjdzie nowy ATV4 to stary wystawię na Allegro a kupie nowy i po temacie.

- - - Połączono posty - - -

Upss... odczepiłem kabelek i dupa.
ATV nie łączy się z moim AE po wifi.


Nie do naprawy, a do wymiany.

#29 Michasss8

Michasss8
  • 1515 posts
  • SkądLeszno

Posted 29 April 2013 - 21:19

iSpot nie przyjmuje takich rzeczy. Oddalem do Cortlandu w cisgu tygodnia maja wyslac nowe do domu. Wszystko bez zadnych dowodow zakupu itp. Pozdrawiam

#30 kusiek

kusiek
  • 832 posts

Posted 29 April 2013 - 23:54

Szkoda że refuby.

- - - Połączono posty - - -

Po małych perturbacjach już mam nowe ATV3 z gwarancją 90 dni.


Nowe czy odnowione?

#31 michobo

michobo
  • 1160 posts

Posted 30 April 2013 - 15:16

Ja też czekam na ATV4 ATV3 dam dzieciakowi /ma ipada/

#32 makej

makej
  • 97 posts
  • SkądPoznań

Posted 17 May 2013 - 14:31

Moja historia z wymianą (pozytywne doznania :) - Zadzwoniłem do Cortlandu w Poznaniu w celu potwierdzenia programu wymiany - udałem sie do serwisu (na szczęście mieszkam blisko) - super miła Pani odebrała ode mnie ATV - bez kabli, pilota i pudełka. Nie było kłopotów mimo, że ATV zakupiony z niemieckiej dystrybucji. (numer seryjny sie łapał) - wieczorem dostałem maila z info od serwisanta, że zamówił ATV na wymianę - po 2 dniach mail z info o gotowym do odbiory NOWYM !!! ATV - odebrałem nówkę nie śmiganą sztukę (wszystkie 2 folie i absolutnie żadnych oznak zużycia) w opakowaniu zastępczym Po podłączeniu działa bez problemów (poprzedni egz. zrywał, nie łączył, strasznie długo buforował) A, co do gwarancji... faktycznie 90 dni Podsumowując -- jeżeli macie problemy z waszym ATV i numer seryjny podlega wymianie - wymieniajcie :)

#33 Michasss8

Michasss8
  • 1515 posts
  • SkądLeszno

Posted 17 May 2013 - 15:20

Dostałeś refurba :).

#34 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 17 May 2013 - 18:54

Moja historia z wymianą (pozytywne doznania :)
- po 2 dniach mail z info o gotowym do odbiory NOWYM !!! ATV


Jakim nowym, refurb! Nowe zawsze jest w zafoliowanym oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi akcesoriami. Nowe ma 12 mies. gwarancji, Refurb jest zawsze w folii bądż opakowaniu zastępczym. Refurb ma zawsze 3 mies. gwarancji.

#35 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8114 posts

Posted 17 May 2013 - 19:21

Podsumowując -- jeżeli macie problemy z waszym ATV i numer seryjny podlega wymianie - wymieniajcie :)


Oj kolego chyba czegoś nie rozumiesz, 90 dni mają modele "refurbished". Jak by tego nie wyjaśniał oznacza to model odnowiony fabrycznie, inaczej mówiąc było w nim grzebane, kombinowane itd ....

odebrałem nówkę nie śmiganą sztukę (wszystkie 2 folie i absolutnie żadnych oznak zużycia) w opakowaniu zastępczym


W opakowaniu zastępczym ... , no właśnie a co z oryginalnym zrobili? Rozumie kwestie wyjęcia kabla zasilającego czy instrukcji a samo pudełko z nadrukowanym numerem seryjnym? Nie sądzę aby wywalili jedno opakowanie tylko po to aby udostępnić sprzęt w innym.

Mam ATV które jest objęte programem wymiany, nawet zarejestrowałem do tego programu w Cortlandzie aczkolwiek odpadków to ja zbierać nie zamierzam. Chcą wymienić super - ale niech mi dadzą fabrycznie nowy model taki za którego zapłaciłem!!!! Jaką ja mam pewność że moje ATV po wymianie na niby wolne od wad nie padnie po 4 miesiącach z innego powodu? Działa jakieś 1,5 roku na kablu bez problemu i tak zostanie .... , chyba że dadzą nowe na rocznej gwarancji.

Sorry ale grzebane / kombinowane w środku aby wyjść z opresji przed sądem w USA, ryzykowanie odsyłania sprzętu który działa długi czas jest nie poważne w stosunku do 90 dni gwarancji na śmietnikowy produkt. Ja za takie coś serdecznie dziękuję a urządzenie stacjonarne typu ATV spokojnie na kablu używać można jeszcze przez jakiś czas i ma to raczej więcej zalet niż minusów :)

- - - Połączono posty - - -

Nie do naprawy, a do wymiany.


Taa, na inny z śmietnika wzięty :)

#36 robgrab

robgrab
  • 1384 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 May 2013 - 20:01

Ja też dostanę refurba, ale mam nadzieje że już z nowym procesorem w 32nm. To zawsze mniej prądu z gniazdka.

#37 Michasss8

Michasss8
  • 1515 posts
  • SkądLeszno

Posted 17 May 2013 - 20:10

Ja też dostanę refurba, ale mam nadzieje że już z nowym procesorem w 32nm. To zawsze mniej prądu z gniazdka.


Nooo. Rachunki o 25% w dół pójdą. Żre jak kombajn. :)

#38 makej

makej
  • 97 posts
  • SkądPoznań

Posted 17 May 2013 - 21:48

Oj kolego chyba czegoś nie rozumiesz, 90 dni mają modele "refurbished". Jak by tego nie wyjaśniał oznacza to model odnowiony fabrycznie, inaczej mówiąc było w nim grzebane, kombinowane itd ....


oj kolego, chyba jednak rozumiem. ATV po wymianie w tej chwili działa poprawnie i o to mi chodziło, a do końca gwarancji poprzedniego ATV zostało 1.5 miesiąca. Teraz mam 90 na obecny ATV. Poza tym zawsze źle w dupach...

#39 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8114 posts

Posted 17 May 2013 - 22:01

oj kolego, chyba jednak rozumiem. ATV po wymianie w tej chwili działa poprawnie i o to mi chodziło, a do końca gwarancji poprzedniego ATV zostało 1.5 miesiąca. Teraz mam 90 na obecny ATV. Poza tym zawsze źle w dupach...


Jak bym osobiście kupił refurba i dostawał refurba to ok, ale skoro ktoś płaci za pełnowartościowy produkt dlaczego dostaje odpadki?

Niestety jak by coś takiego miało miejsce w innej dziedzinie to reakcja była by zupełnie inna, jaki jest bunt jak producent samochodu przyznaje się do błędu i naprawia problem a wcale nie dają części powypadkowych :)

#40 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 17 May 2013 - 23:50

Jak bym osobiście kupił refurba i dostawał refurba to ok, ale skoro ktoś płaci za pełnowartościowy produkt dlaczego dostaje odpadki?

Niestety jak by coś takiego miało miejsce w innej dziedzinie to reakcja była by zupełnie inna, jaki jest bunt jak producent samochodu przyznaje się do błędu i naprawia problem a wcale nie dają części powypadkowych :)


Oczywiście wolałbyś, żeby pan heniek z lutownicą powymieniał CI uszkodzone części, do tego nie do końca spasował obudowę przy zamykaniu. Nie dziękuję jednak wolę refurba, który jest składany w fabryce na linii montażowej, niż pana Heńka z lutownicą w Regenersis...

#41 makej

makej
  • 97 posts
  • SkądPoznań

Posted 18 May 2013 - 11:40

jednak wolę refurba, który jest składany w fabryce na linii montażowej, niż pana Heńka z lutownicą w Regenersis...


To prawda. Oczywiście też wolałbym na wymianę nową oryginalną sztukę w zafoliowanym pudełku... ale z dwojga złego wolę refuba aniżeli grzebanie w serwisie :) i wymianę zepsutych podzespołów.

#42 iAndrzej

iAndrzej
  • 932 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 18 May 2013 - 12:00

Dostałeś refurba :).


Ja też skorzystałem z wymiany używany na a la "nowy/używany".
Najważniejsze że działa prawidłowo.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users