Jaki audiofilski odtwarzacz plików 24/192 na OSX 10.5.8 (Powerbook G4)
Napisano 15 kwietnia 2013 - 11:37
Napisano 15 kwietnia 2013 - 12:50
Napisano 15 kwietnia 2013 - 13:27
Napisano 28 sierpnia 2013 - 17:08
Napisano 11 września 2013 - 10:18
Napisano 17 listopada 2013 - 19:32
Na początek chciałbym się przywitać i z góry przeprosić za ewentualne obsuwy , które mogą się przytrafić żółtodziobowi.
Przejrzałem FAQ i wątki o interesującym nie zagadnieniu i ten był najbliżej tego o czym chciałbym się dowiedzieć chociaż jeśli uznacie że sprawa zasługuje na oddzielny wątek to chętnie taki zacznę.
Do rzeczy , jestem byłym muzykiem niestety wypadek w którym połamałem w kilku miejscach obie dłonie i palce zamknął ten rozdział w moim życiu na zawsze. Moje zamiłowanie do muzyki i dobrego brzmienia nie zgasło jednak nigdy od ponad 20 lat jestem zagorzałym melomanem (proszę nie mylić z audiofilem ;-) ) posiadam sporą kolekcję płyt CD niestety z pewnych względów na jakiś czas muszę zrezygnować z napędu CD podłączonego do DAC'a. Powody są dwa słaba koniunktura w strefie moich działań zawodowych (pozbyłem się transportu CD Mark Levinson No.37) oraz kiepska sytuacja z napędami oraz laserami do ciekawych urządzeń audio produkowanych na przełomie lat 90' i do 2005-6 roku , która skutecznie odstrasza mnie od jakiś zakupów ponieważ nie bardzo mam ochotę na posiadanie ekskluzywnego przycisku do papieru zamiast napędu CD... Ponieważ od pewnego czasu zainteresowałem się odtwarzaniem muzyki z plików za pomocą sprzętu PC mam zrippowanych sporo tytułów ze swojej kolekcji płyt i chciałbym w ten sposób przeczekać złą passę oraz sytuację na rynku części zamiennych do transportów CD. Niestety kilka miesięcy różnych doświadczeń z odtwarzaniem plików ze sprzętu gdzie systemem operacyjnym był Win czy Lin mocno ostudził mój zapał aż do momentu kiedy usłyszałem system audio oparty na MAC'u , niestety właściciel okazał się typowym audiofilem i na pytanie co i jak oznajmił że ten efekt kosztował go sporo ka