
iPad z USA problem z serwisem :-(
#1
Napisano 03 kwietnia 2013 - 21:16
#2
Napisano 03 kwietnia 2013 - 21:32
#3
Napisano 04 kwietnia 2013 - 10:43
#4
Napisano 04 kwietnia 2013 - 11:14
#5
Napisano 04 kwietnia 2013 - 11:38
Ciekawe czy jak zawiozę go do USA (bo tak się to zapewne skończy) czy byłaby możliwość wymiany na model bez 4G?
Nie. Dostaniesz taki, jaki kupiłeś.
- - - Połączono posty - - -
Z tą "regionalizacją" producentów to kpina.
Swego czasu kupiłem we Włoszech Vaio. Chciałem skorzystać z serwisu i okazła się, że nie mogę...bo produkt przeznaczony jest na "inny region" i nie ma wsparcia w PL!
Jestem ciekaw czy do dziś tak jest ( było to ok. 5-6 lat temu ).
A dlaczego kpina? Serwisy w Polsce nie mają obowiązku ani możliwości mieć podzespołów do wszystkich urządzeń sprzedawanych na świecie, często dane modele są tylko na jednym czy dwóch rynkach więc skąd niby do nich części gdzie indziej mają być? Kupując dany sprzęt zgadzasz się na warunki jego gwarancji, czyli w tym wypadku regionalizację. Laptopy mają często w zależności od kraju różne układy klawiatury, więc jak polski serwis ma wyczarować klawiaturę AZERTY albo QWERTZ ?
#6
Napisano 05 kwietnia 2013 - 21:35


#7
Napisano 05 kwietnia 2013 - 22:05
#8
Napisano 06 kwietnia 2013 - 14:58
#9
Napisano 06 kwietnia 2013 - 15:03
Dla Ciebie może i bez sensu, ale dla kogoś kto bez dostępu do gniazdka musi popracować cały dzień, do tego rozmawiać przez telefon, to po 4 godzinach z włączonym HS iPhone jest martwy, a co z resztą dnia?
Ja to rozumiem ale takich użytkowników jest z 10 max 20% (na podstawie własnych doświadczeń z użytkownikami) reszta traktuje wbudowany modem jak fetysz czym niezmiernie raduje operatorów telekomów

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych