Witam, zakupiłem iPhone 5 z abonamentem w T-Mobile 6.10.12. Nie działa mi przycisk blokady ekranu - praktycznie nie reaguje chyba że bardzo mocno się dociśnie. Mam takie oto pytania:
- Gdzie oddać do naprawy? T-Mobile/iSpot?
-Jaka jest szansa na wymianę na nowy model i przy jakich usterkach jest taka wymiana ? Wielkiej się nie spodziewam ale może akurat.
-Czy jest duża obawa na podmianę/usunięcie części/na wymianę na stare itd?
Pozdrawiam
Przycisk blokady ekranu, wymiana iPhone
Rozpoczęty przez
iOS6
, 28 mar 2013 22:48
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28 marca 2013 - 22:48
#2
Napisano 29 marca 2013 - 11:00
skoro kupiłeś w T-Mobile to musisz u nich oddać
Dostaniesz refuba
#3
Napisano 29 marca 2013 - 11:44
Niekoniecznie dostanie refurba. Nie wiem jak to wyglada dokładnie w przypadku zakupu urządzenia u operatora, lecz jeśli posia się isprzęt np. z Cortlandu, to refurba otrzymuje się jeżeli wymieniane urządzenie zbliża się już do końca gwarancji. Nowe i kiku miesięczne są wymieniane na nowe. Przynajmniej taką odpowiedź otrzymałem na moje pytanie.
#4
Napisano 29 marca 2013 - 12:08
Oby dali nowego, dziekuje bardzo wszystkim. Zgłosze się do T-Mobile. Jeszcze zapytam po czym poznam czy daja nowego czy refuba? Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych