Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 z Kanady.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Murawsky

Murawsky
  • 103 postów

Napisano 28 marca 2013 - 10:40

Czytałem, że sprowadzanie iPhona z USA wiąże się ze sporymi kłopotami. Czy z Kanadą jest tak samo ? Jakie to są kłopoty ? Moja ciocia obecnie wyleciała do Kanady na miesiąc i miałem zamiar poprosić ją, żeby kupiła mi tam iPhone 5 (bez abonamentu) i przywiozła do PL jako bagaż podręczny (żeby ominąć cło). Jednak teraz już nie wiem czy się opłaca ? Drugie pytanie. Czy cena podana na kanadyjskiej stronie apple, tj $799, to cena brutto czy netto ?

#2 kubasPb

kubasPb
  • 92 postów

Napisano 29 marca 2013 - 10:17

Wszystkie cenny na stronie apple to bruto. Moim zdaniem jak masz taka mozliwosc to bierz, zawsze to prawie 600/800zl w kieszeni.

#3 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 marca 2013 - 10:28

Wszystkie cenny na stronie apple to bruto.


Bzdury opowiadasz. Do ceny należy doliczyć od 5 do 16% w zależności od prowincji.

#4 kubasPb

kubasPb
  • 92 postów

Napisano 29 marca 2013 - 10:43

Ale jak sam osobiscie odbierzesz iphona w salonie to nie musisz dopłacac zadnych % wiec ceny są w brutto .

#5 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 marca 2013 - 11:10

Ale jak sam osobiscie odbierzesz iphona w salonie to nie musisz dopłacac zadnych % wiec ceny są w brutto .


Powodzenia jak jesteś taki cwany w takim razie...

#6 Murawsky

Murawsky
  • 103 postów

Napisano 29 marca 2013 - 11:55

To może lepiej w PL kupie ...

#7 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 marca 2013 - 12:20

Pamiętaj, że jak kupisz w Kanadzie, to nie masz u nas gwarancji żadnej.

#8 kubsnmd

kubsnmd
  • 94 postów

Napisano 29 marca 2013 - 12:36

czemu niby nie ma gwarancji? na produkty Apple jest gwarancja międzynarodowa, wystarczy numer seryjny urządzenia. Jak masz możliwość- bierz z Kanady. Ja brałem Macbooka Pro ze Stanów w tamtym roku- zaoszczędziłem prawie 2 tysiące zł. Do ceny z podanej na stronie po złożeniu zamówienia doliczyło mi tylko 7% podatku (zależne od tego, w jakim stanie się znajdujesz). Gwarancję też mi uznali w Polsce, oddawałem komputer do regulacji luzów w pokrywie laptopa, beż żadnego problemu iSource przyjął komputer na serwis w ramach naprawy gwarancyjnej.

#9 Murawsky

Murawsky
  • 103 postów

Napisano 29 marca 2013 - 13:35

No właśnie też słyszałem, ze gwarancja obejmuje cały świat. @up mówisz podatek w Stanach, a mi chodzi o Kanadę ;) Słyszałem też, że LTE nie działa w amerykańskich Ajfonach używanych w PL. Powiedzmy, że kupuje iphone 5 16GB za $699 CAD. Zakupu dokonuje mój wujek, który mieszka w Toronto. Następnie przekazuje telefon babci, która odwiedziła ich na święta. No i babcia wraca z tym iphone jako bagażem podręcznym. Czy w tym całym procesie, wydam choć centa więcej niż $699 CAD ? I czy poza zmianą wejściówki, będę musiał coś zmieniać, dokupywać, naprawiać, wymieniać, ... ? Czy WSZYSTKO będzie chodziło tak jak w 'polskim' iPhone 5 ?

#10 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 marca 2013 - 15:12

No właśnie też słyszałem, ze gwarancja obejmuje cały świat.


Nie w przypadku iPhone, przy którym jest gwarancja kontynentalna, poza tym jak wyobrażasz sobie naprawę, jeżeli w USA/Kanadzie są inne modele sprzedawane niż w Europie... nie wiem czy jest sens oszczędzić 300 zł i później mieć problem w przypadku awarii.

Powiedzmy, że kupuje iphone 5 16GB za $699 CAD. Zakupu dokonuje mój wujek, który mieszka w Toronto. Czy w tym całym procesie, wydam choć centa więcej niż $699 CAD ?


Tak, musisz doliczyć dla Ontario, 13% podatku do ceny.

I czy poza zmianą wejściówki, będę musiał coś zmieniać, dokupywać, naprawiać, wymieniać, ... ? Czy WSZYSTKO będzie chodziło tak jak w 'polskim' iPhone 5 ?


Jeżeli to będzie model CDMA to Ci SMSy nie będą działać, chyba, że Apple się z tym uporało.

- - - Połączono posty - - -

czemu niby nie ma gwarancji? na produkty Apple jest gwarancja międzynarodowa, wystarczy numer seryjny urządzenia.


W przypadku iPhone tak nie jest. Znaczy, gwarancja międzynarodowa jest, ale nie światowa.

#11 dominzak

dominzak
  • 474 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 29 marca 2013 - 17:39

No i warto jeszcze dodać, że model iP5 sprzedawany w USA i Kanadzie to model A1428 czyli możesz się pożegnać z LTE, jeśli któryś z polskich operatorów będzie na tyle "łaskaw", by je wprowadzić, bo w Ameryce LTE działa na innych pasmach.

#12 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 29 marca 2013 - 17:49

W sprzedaży jest tez model iP 5 A1429 GSM-kompatybilny z LTE w krajach Europy, Azji i Australii.

#13 nolo

nolo
  • 50 postów

Napisano 23 grudnia 2013 - 01:35

[QUOTE=OleYek;2097139]Nie w przypadku iPhone, przy którym jest gwarancja kontynentalna, poza tym jak wyobrażasz sobie naprawę, jeżeli w USA/Kanadzie są inne modele sprzedawane niż w Europie...

A można wiedzieć czym różnią się te modele?Przecież kupujemy w sklepie apple,a nie u jakiegoś operatora.
dzięki

#14 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 23 grudnia 2013 - 01:47

A można wiedzieć czym różnią się te modele?Przecież kupujemy w sklepie apple,a nie u jakiegoś operatora.
dzięki


Nie ważne gdzie kupujesz, Apple produkuje 3 różne modele iPhone 5s na różne rynki. Tu znajdziesz wszystko: http://myapple.pl/ip...ne-pytania.html

#15 nolo

nolo
  • 50 postów

Napisano 23 grudnia 2013 - 14:08

Tyczy się to również iphona 5?-pozdrawiam

#16 DnL

DnL

  • 370 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 23 grudnia 2013 - 14:10

Tak, również 5ki.

#17 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 23 grudnia 2013 - 14:33

Od siebie dodam że miałem IP5 32GB CDMA A1429 jak niżej: ORIGINAL CARRIER: US Verizon N42 Service Policy Model: IPHONE 5 BLACK 32GB CDMA I wszystko w u nas działało perfekcyjnie, jedyna różnica jaką zauważyłem przez pół roku to że po wymianie karty sim nie łapał sam sieci(zapewne szukał cdma) tylko trzeba było wyłączyć i włączyć telefon wtedy od razu wyszukiwał sieć. Dodam też info że we wszystkich checkerach pokazywało że jest simlock na Verizon US a działał w każdej sieci w PL.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych