Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Do którego serwisu odesłać iP5


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 piter123

piter123
  • 51 postów

Napisano 25 marca 2013 - 23:43

Witam Piszę w imieniu znajomego, który jest posiadaczem ip5 z jakiejś brytyjskiej sieci, sęk w tym że popsuł się ekran- nie stłukł tylko wyświetla nie potrzebne rzeczy, że tak to opiszę :) Dodam że kupił sam telefon, który i tak jest już z wymiany(refubrished) no i apple wyświetla info że jest to iphone z wymiany(ma do niego fv-marże), a teraz nasuwa się pytanie co z tym fantem zrobić, czy ktoś się orientuje czy mu to w ogóle naprawią? IP5 jest zbyt nowym telefonem, żeby nie miał gwarancji (chyba że kradziony-zablokowany) ale jego nie jest, więc teoretycznie ma gwarancję. Jeżeli ktoś jest w temacie proszę napisać jak postępować. Pozdrawiam

#2 sonicgt

sonicgt
  • 1 321 postów

Napisano 26 marca 2013 - 09:42

Jeżeli piszę coś takiego "Bardzo nam przykro, ale to jest numer seryjny produktu, który został wymieniony. Proszę sprawdzić swoje dane i ponownie wprowadzić numer seryjny. Jeśli dane są poprawne, możesz skontaktować się z nami." To znaczy, że jest to iPhone, który został oddany na gwarancję a w zamian został zastąpiony nowym/refubrished, niestety ten miał trafić do odnowienia a trafił do prywatnych rąk i sprzedany Twojemu znajomemu. To jedna z opcji, druga to taka ze iPhone został oddany na gwarancje a w zamian został dany nowy jednak nie został on ujęty w rejestrze jako zastąpiony.

#3 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 26 marca 2013 - 10:05

Jeśli kolega kupił telefon ponad 3 miesiące temu, to musi udowodnić posiadanie gwarancji poprzez przedstawienie oryginalnego (tego z przed wymiany) dowodu zakupu. Myślę, że kolega zaoszczędził na ip5, tak że nie posiada teraz gwarancji.

#4 piter123

piter123
  • 51 postów

Napisano 26 marca 2013 - 10:24

Dziwna ta polityka Apple, rok ograniczonej gwarancji skracają do 3 gdy wymienią telefon-dobrze rozumiem? Nie ma szans udowodnić gwarancji, kupił go gdzieś w Anglolandii, przekaże mu żeby zadzwonił na infolinię apple i tam się czegoś dowiedział, a telefon nie był okazją cenową, niestety.

#5 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 26 marca 2013 - 10:44

Nie skracają. Wymieniony egzemplarz ma 90dni gwarancji, chyba że gwarancja oryginalnego produktu stanowi inaczej. Czyli jeśli telefon ma 180 dni gwarancji, to jak Ci go wymienią to nadal ma 180 dni gwarancji, na podstawie oryginalnego paragonu. Jak telefon ma 89 i mniej, dni gwarancji, to po wymianie, ma 90 dni gwarancji na podstawie kwitu wymiany. Jak kolega kupował na fakturę vat-marża (stosowanej zazwyczaj do ominięcia skarbówki), to teraz niech cierpi.

#6 piter123

piter123
  • 51 postów

Napisano 26 marca 2013 - 10:55

Szkoda że znajomy niepoinformowany i wpakował się w refurba, a tak to po zawodach już, papierów brak no i kaganiec na gwarancję producenta, żeby to chociaż strona apple coś mówiła a tu nic, dzięki.

#7 djjF

djjF
  • 69 postów

Napisano 26 marca 2013 - 18:42

Niech oddaje do iSource. należy przyjąć, że iP jest jeszcze na gwarancji - premiera byla 21.09.2012 r. (nawet w najmniej optymistycznym wariancie nie minęło 12 miesięcy). Zgodnie z dokumentem gwarancji, może zostać poproszony o dowód zakupu, ale nie musi.. Poza tym serwis powinien mieć do wglądu historię wymian i łatwo sobie odnajdą pierwotny zakup. Może również zadzwonić na infolinię i spróbować ustalić datę zakupu: 00 800 44 11 875

#8 madizal

madizal
  • 248 postów
  • SkądKatowice

Napisano 26 marca 2013 - 21:38

a co jeśli po wymianie na nowy na stronie apple po podaniu serialu nadal jest na gwarancji a dowód zakupu jest sprzed 20 miesięcy ?

#9 djjF

djjF
  • 69 postów

Napisano 26 marca 2013 - 22:17

a co jeśli po wymianie na nowy na stronie apple po podaniu serialu nadal jest na gwarancji a dowód zakupu jest sprzed 20 miesięcy ?


Nie rozumiem. Pisanie bez przecinków nie pomaga w prawidłowej komunikacji..

#10 cortez79

cortez79
  • 276 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 marca 2013 - 06:53

a co jeśli po wymianie na nowy na stronie apple po podaniu serialu nadal jest na gwarancji a dowód zakupu jest sprzed 20 miesięcy ?

jak może byc dowód zakupu na iP5 sprzed 20 miesięcy, skoro premiera była we wrześniu 2012?

#11 madizal

madizal
  • 248 postów
  • SkądKatowice

Napisano 27 marca 2013 - 11:41

Przepraszam, domyślnie zmieniłem sytuację na IP4. Wymieniony podczas gwarancji rocznej na nową sztukę. W systemie nowa sztuka jest na gwarancji, a dowód zakupu jest z pierwszej naprawianej/wymienianej sztuki

#12 piter123

piter123
  • 51 postów

Napisano 29 marca 2013 - 00:05

Jeżeli piszę coś takiego "Bardzo nam przykro, ale to jest numer seryjny produktu, który został wymieniony. Proszę sprawdzić swoje dane i ponownie wprowadzić numer seryjny. Jeśli dane są poprawne, możesz skontaktować się z nami."
To znaczy, że jest to iPhone, który został oddany na gwarancję a w zamian został zastąpiony nowym/refubrished, niestety ten miał trafić do odnowienia a trafił do prywatnych rąk i sprzedany Twojemu znajomemu. To jedna z opcji, druga to taka ze iPhone został oddany na gwarancje a w zamian został dany nowy jednak nie został on ujęty w rejestrze jako zastąpiony.

ta pierwsza opcja dzwoniłem do apple w jego imieniu i konsultant dokładnie to samo powiedział, zapytałem się czy mogą być przez to jakieś nieprzyjemności, odpowiedział że nie.

#13 piter123

piter123
  • 51 postów

Napisano 29 marca 2013 - 01:23

jeszcze krótkie pytanie: czy z takiego iphona będzie się dało normalnie korzystać-dzwonić, pisac itp?

#14 sonicgt

sonicgt
  • 1 321 postów

Napisano 29 marca 2013 - 08:36

Tak, gdyż jest to iPhone 'duch' więc Apple nie ma o nim żadnych informacji i nawet nie ma go jak zablokować gdyby chciał.

#15 Sony156

Sony156
  • 388 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 01 kwietnia 2013 - 15:34

Gdzie oddać na gwarancję iPhone'a 5 kupionego w niemczech w o2? Bezpośrednio do punktu apple? Problem w tym, że w Bydgoszczy nie ma takiego.

#16 szela_512

szela_512
  • 450 postów
  • SkądChoszczno , PL

Napisano 01 kwietnia 2013 - 15:42

To nie jest żaden problem. Dzwoń do Cortlandu , tam wszystko Ci wytłumaczą .

#17 fotosobczak

fotosobczak
  • 37 postów
  • SkądWrześnia, Poland

Napisano 09 kwietnia 2013 - 20:51

Ja miałem iPhone kupiony w dniu premiery w Dreźnie w Niemczech.\ Cortland w Poznaniu przyjął bez gadania i wymienił na nowy z powodu usterki.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych