Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Reklamacja iPhone w T-Mobile :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 rebusonii

rebusonii
  • 11 postów

Napisano 21 marca 2013 - 19:35

W T-mobile jest mega dobra oferta. Kupujesz najdroższy telefon z oferty (iphone). Psuje się po dwóch tygodniach. Uznają Twoją reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową i przysyłają regenerowany telefon w zamian twierdząc, że jest on nowy. Trzy miesiące prób uzyskania nowego sprzętu (jak mówi ustawa) kończą się za każdym razem zbyciem klienta nic nie mówiącym pismem. T-Mobile nie pęka nawet przed ewentualnym finałem sprawy w sądzie. Więc, aby konsument miał swoje prawa (będąc ponad 10letnim) klientem T-Mobile należy udać się do sądu :) Polecam tą sieć z całego serca. Świetna zabawa i wspaniałe podejście do klienta. Zastanawiam się tylko czy kto z T-Mobile przeliczy straty jakie przyniesie negatywna reklama na wszelkich dostępnych forach w sieci. Okazuje się, że konsument, aby nie być nabitym w butelkę musi latać po sądach bo ktoś myśli, że zaoszczędzi 2k PLN odmawiając wydania nowego telefonu, który oczywiście się należy z tytułu niezgodności towaru z umową. Macie jakieś przeboje z reklamacją iPhone'a w T-Mobile. Ja niestety jestem zmuszony pójść do sądu :/

#2 Michasss8

Michasss8
  • 1 515 postów
  • SkądLeszno

Napisano 21 marca 2013 - 19:47

Mają to za przeproszeniem w dupie i raczej negatywne opinie na forach tego nie zmienią. Współczuję Ci. Daj znać jak sprawa poszła. Pozdrawiam

#3 Therioon

Therioon
  • 4 281 postów
  • SkądZ brzucha:)

Napisano 21 marca 2013 - 20:03

jak wyżej Więcej cię to będzie kosztować niż ich,ja bym sobie dał na wstrzymanie Jestem już w TM od 14 lat i nigdy nic mnie złego nie spotkało, może dlatego że nie miałem żadnej reklamacji Kiedyś był mały zgrzyt z rachunkami, ale wszystko wyjaśnili wewnętrznie bez mojej interwencji, dostałem tylko wyjaśniające pismo Znajomy ostatnio PLayem miał szczepę o telefon SGIII bo mu się zepsuł po trzech tygodniach użytkowania, nie wiem jak to się skończyło, ale na początku uznali że to jego wina Więc każda sieć ma różne niecne sprawy na sumieniu i każda ma w d.... swoich użytkowników po podpisaniu umowy

#4 rebusonii

rebusonii
  • 11 postów

Napisano 21 marca 2013 - 23:22

Generalnie uznali moją reklamację. To pierwszy problem jaki mam z T-Mobile od 10 lat, a to już trzecia generacja jaką u nich kupiłem. Gdybym miał Phona 1,5 roku to cieszyłbym się z "refuba", ale miałem nowy telefon dwa tygodnie :/ Swoją drogą to sprawa w sądzie będzie mnie kosztować 8plnów - taki jest koszt dla konsumenta. Tylko po prostu szkoda mi czasu. Dam Wam znać jak się sprawa skończyła, a skończy się oczywiście nowym (fabrycznie) telefonem. Oni to wiedzą tylko mają w d... klientów i myślą tylko o swoich kosztach. Jedno jest pewne to mój ostatni kontrakt w tej sieci i wszystkim będę serdecznie odradzał. Wyobraźcie sobie, że na pierwsze odwołanie czekałem 24dni i otrzymałem odpowiedź w 3 (słownie: trzech) zdaniach. Nawet nie wiem jak nazwać takie działanie T-Mobile, żeby nie obrazić złodzieja :)

#5 dvcam

dvcam
  • 1 845 postów
  • SkądLodz

Napisano 21 marca 2013 - 23:42

T-mobile (dawna Era) ma obecnie najwyższe ceny za minutę. Więcej można przeczytać na: 'DGP': Plus zarabia na swoich klientach najwięcej
Jeśli dodamy do tego w/w problemy - to może warto podziękować takiej sieci?

#6 KrisP

KrisP
  • 802 postów

Napisano 22 marca 2013 - 08:12

Tak sobie czytam Federacja Konsument i zastanawiam się czy na pewno tak pewnie wygrasz to w sądzie. Wymiana telefonu na nowy = znaczący koszt. Wymiana na refurbished = mniejszy koszt, doprowadzenie produktu do stanu sprawnego czyli zgodnego z umową.

Ale to pewnie jakiś prawnik powinien się wypowiedzieć w tym temacie bo tak to każdy może interpretować trochę na swój sposób.

#7 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 22 marca 2013 - 09:09

Skąd wiesz ze to jest refurbished ?

#8 jedrula

jedrula
  • 147 postów
  • SkądEuropejczyk.

Napisano 22 marca 2013 - 09:30

Taki sam SN?

#9 michał1985

michał1985
  • 229 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 marca 2013 - 09:49

Niemożliwe abyś miał ten sam numer seryjny. Urządzenie jest wymienione i ma inny numer seryjny. Też się zastanawiam po czym ludzie poznają, że telefon jest niby regenerowany. Ustawa nie mówi chyba nic o tym, że konsument ma dostać urządzenie w oryginalnie zafoliowanym pudełku itd.

#10 rebusonii

rebusonii
  • 11 postów

Napisano 22 marca 2013 - 10:49

Przyszedł z serwisu regenersis (pomimo reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową), pobrudzony i z micro ubytkiem na ramce. Pracownik salonu odwinął telefon z folii przewiązanej gumką (tak chyba nie przechowuje się nowych telefonów). A, zapomniałem dodać, że to już druga reklamacja tego telefonu. Wcześniej reklamowałem telefon z tytułu gwarancji i też przyszedł z salonu regenersis. Wytrzymał wówczas dwa dni i padło wifi. Bateria trzymała 6h. A jednego dnia po 4,5h miałem 100% :)

- - - Połączono posty - - -

a oto stan "nowego telefonu za 2k :)

[url]http://img585.imageshack.us/img585/3404/78939673.jpg[/url]
[url]http://img801.imageshack.us/img801/2562/58188959.jpg[/url]
[url]http://img541.imageshack.us/img541/2466/94837071.jpg[/url]
[url]http://img35.imageshack.us/img35/5162/91011352.jpg[/url]

#11 rebusonii

rebusonii
  • 11 postów

Napisano 11 lutego 2014 - 19:42

Mają to za przeproszeniem w dupie i raczej negatywne opinie na forach tego nie zmienią.

Współczuję Ci. Daj znać jak sprawa poszła.

Pozdrawiam

No i udało się. Po 14 miesiącach od reklamacji i po 10 miesiącach od złożenia pozwu, dziś wyrok uprawomocnił się.
Tym samym wygrałem sprawę sądową z T-Mobile.

#12 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 lutego 2014 - 19:57

Wow, nie spodziewałem się takiego zakończenia. Napiszesz coś więcej? :)

#13 Michasss8

Michasss8
  • 1 515 postów
  • SkądLeszno

Napisano 11 lutego 2014 - 19:59

Gratuluję! Również czekam na jakieś obszerne info. Pozdrawiam

#14 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 11 lutego 2014 - 21:26

Pewnie nie dysponujesz uzasadnieniem? Byłby ciekawy materiał na przyszłość. Gratulacje!!!!

#15 Balin0

Balin0
  • 1 448 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 lutego 2014 - 22:34

Gratuluję wytrwałości, no i oczywiście efektu końcowego! Swoją drogą, takie historie powinno się nagłaśniać.

#16 Burczyk

Burczyk
  • 662 postów

Napisano 13 lutego 2014 - 23:09

Złóż wniosek o sporządzenie i doręczenie uzasadnienia postanowienia.

#17 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 14 lutego 2014 - 08:33

Tak, szczególnie, że wyrok jest już prawomocny. I nie postanowienia a wyroku. Przy postanowieniach uzasadnienie jest sporządzane z urzędu, o ile służy na nie zażalenie lub kończy postępowanie.

#18 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 14 lutego 2014 - 08:45

Czyli dla niewtajemniczonych nie da się już uzyskać uzasadnienia.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych