Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone-FaceTime-i-iMessage problem z aktywacją w PLAY ciąg dalszy :(


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 ZlyPL

ZlyPL
  • 229 posts

Posted 11 March 2013 - 19:27

Mam pytanie do osób którym prawidłowo aktywują się w/w usługi a w sumie prośbę o sprawdzenie ustawień na stronie Mój Apple ID w zakładce numery telefonów =>
telefon komórkowy mamy 3 pozycje do wpisania:
pierwsza numer kraju (jaką macie wpisaną wartość)
druga numer kierunkowy ( czy tu również macie coś wpisane np. 48)
no i trzecia pozycja jak tam macie wpisany swój numer gsm (np 48699XXXXXX czy samo 699XXXXXX)

Walczę z aktywacją tych usług od końca listopada i nic :( cały czas "Aktywacja nie powiodła się"

Więcej o nie tylko mojej walce na forum Play Problem z Play na kartę - iPhone FaceTime i iMessage

#2 dawidnor

dawidnor
  • 984 posts
  • SkądOslo (Asker)

Posted 11 March 2013 - 19:38

Kierunkowy z plusem ( +48...). Jak mozesz daj screenshot.

#3 Paf

Paf
  • 8094 posts

Posted 11 March 2013 - 19:39

Miałem podobny problem. Rozwiązałem go w ten sposób How To Fix iMessage and FaceTime Not working

#4 ZlyPL

ZlyPL
  • 229 posts

Posted 11 March 2013 - 21:08

[ATTACH=CONFIG]14187[/ATTACH] Kierunkowy z plusem nie da się wpisać można wpisać jedynie 48 bez + Przepraszam ze ten screenshot nie wiem dlaczego wyświetla się taki mały ale może tak w tabeli gdzie jest numer kraju mam "1" w tabeli nr kierunkowy nic nie jest wpisane natomiast w tabeli telefon mam wpisany swój numer

#5 dawidnor

dawidnor
  • 984 posts
  • SkądOslo (Asker)

Posted 11 March 2013 - 21:18

czyli wpisz w Country Code 48 i w numerze tel... i Save Changes

- - - Połączono posty - - -

w rubryce Daytime Phone

- - - Połączono posty - - -

Na glownej stronie w dziale Name, ID and Email powinnienes widziec "Apple ID and Primary Email Address".

Czy masz na zielono "Verified"?

#6 ZlyPL

ZlyPL
  • 229 posts

Posted 12 March 2013 - 08:52

No niestety wprowadzone zmiany też nic nie przyniosły dzisiaj w dalszym ciągu komunikat aktywacja nie powiodła się, w FaceTime-i-iMessage wyświetlają mi się tylko emaile nie wyświetla mi się nr gsm a zdaje się powinien w zakładce Telefon oczywiście mam wpisany swój nr gsm w formie +48 699 XXX XXX brak już pomysłu. Co można było zrobiłem ostatnie podejście to włożenie mojej sim do innego iphona i sprawdzenie czy w innym się aktywuje. A co istotne gdy uruchamiam FaceTime-i-iMessage to na macmini dostaje komunikat "korzystasz z FaceTime-i-iMessage" mimo że w telefonie albo wisi na czekam na aktywację lub aktywacja nie powiodła się. Mogę z maca mini wysłać wiadomość lecz jedynie na email nie na mój nr gsm.

#7 dawidnor

dawidnor
  • 984 posts
  • SkądOslo (Asker)

Posted 12 March 2013 - 09:06

Tu masz maly poradnik, skorzystaj przy uzyciu nowego AI.

The Complete Guide to FaceTime + iMessage: Setup, Use, and Troubleshooting | iLounge Article

#8 Paf

Paf
  • 8094 posts

Posted 12 March 2013 - 13:11

Miałem podobny problem. Rozwiązałem go w ten sposób How To Fix iMessage and FaceTime Not working


Próbowałeś tego sposobu ?

#9 ZlyPL

ZlyPL
  • 229 posts

Posted 12 March 2013 - 14:03

Dziękuje za zaangażowanie próbowałem już wszystkiego łącznie z metodami podanymi w Waszych linkach, na chwilę obecna to jedyne co pozostało to próba odpalenia przedmiotowych usług na innym iphonie z moim sim. Edit dzisiaj próbowałem uruchomić z mojej sim usługi FaceTime-i-iMessage na iphonie 4s efekt taki jak w ip5 czekam na aktywację i nic z tego to już druga karta nano sim wniosek jeden albo kolejna sim walnięta albo operator Play ma coś skopane.

#10 ZlyPL

ZlyPL
  • 229 posts

Posted 15 March 2013 - 09:15

Witam podbije temat, kupiłem prepaid z Play + wymiana na nano sim, bez problemu FaceTime-i-iMessage na tej sim uruchomiły się, kupiłem prepaid taktak z t-mobile również usługi uruchomione. A na moim numerze a abonamentu w play przedmiotowe usługi nie uruchamiają się. Co więcej nie wiem dlaczego tak jest przy tych sim prepaidowych w menu FaceTime-i-iMessage pokazuje się ich numer gsm, przy mojej karcie z abonamentu nie pokazuje się mój numer gsm. U operatora w play mam ściągnięte wszelkie blokady, a mimo to przedmiotowe usługi nie aktywują się. Pytanie czy to może być wina mojego konta w Play czy My AppleID, może ktoś miał podobne schody?

#11 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 15 March 2013 - 10:04

A masz włączoną możliwość wykonywania połączeń międzynarodowych? SMS aktywacyjny jest wysyłany do UK, więc jak na abo masz to zablokowane to nie zaktywujesz. Na Prepaidzie przeważnie roaming, rozmowy międzynarodowe i inne masz domyślnie odblokowane, dlatego zadziałało.

#12 ZlyPL

ZlyPL
  • 229 posts

Posted 15 March 2013 - 10:18

Jak już wcześniej wspominałem wszystkie blokady ściągnięte nie mam żadnych blokad




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users