Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Ipad - nie chcą przyjąć do naprawy/wymiany gwarancyjnej


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 malotoro

malotoro
  • 1 posts

Posted 11 March 2013 - 11:10

Witam Was serdecznie. Sprawa wygląda następująco. Kilka miesięcy temu dojrzałem na moim ipadzie 2 (gwarancja do maja 2013) tzw. bright spot. Z tego co czytałem jest to wada jak najbardziej podlegająca gwarancji. Niestety ipad mi upadł - pękła oczywiście lekko szybka. Cortland w Katowicach odmówił przyjęcia ipada do serwisu ze względu ze względu na uszkodzenie szybki - podczas gdy ja jako podstawę podałem brightspota (wady totalnie niezależne). Pod spodem dołączam zdjęcia. Posłałem je również bezpośrednio do apple. Czy ktoś miał podobny przypadek? Z góry dzięki za porady i wskazówki. [ATTACH=CONFIG]14176[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]14177[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]14178[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]14179[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]14180[/ATTACH]

#2 robgrab

robgrab
  • 1384 posts
  • SkądWarszawa

Posted 11 March 2013 - 13:14

Hehe to jakieś jaja? Upadł, pękło szkło i chcesz, żeby przyjeli na gwarancji bo masz coś nie tak z ekranem? Czego to ludzie nie wymyślą.

#3 dudek564

dudek564
  • 295 posts

Posted 11 March 2013 - 18:03

proste i logiczne że nie przyjmą, przy "rozbieraniu" iPad'a szybka pęknie całkowicie...

#4 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 11 March 2013 - 22:14

Jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne urządzenia takie jak wgniecenia, większe rysy, a przede wszystkim pęknięcia ekranu są podstawą do unieważnienia gwarancji i nie masz szans nic z tym zrobić. Chyba, że interesuje Cię wymiana odpłatna całego urządzenia.

#5 bercow

bercow
  • 618 posts

Posted 11 March 2013 - 23:14

Bym sie klocil, prawy but rozerwiesz na plocie, a w lewym Ci się podeszwa odkleila. W tym przypadkufaktycznie od uderzenia ekran mogl sie uszkodzic, ale rysa, bez wzgledu jak gleboka czy inne uszkodzenie, jezeli nie wplywa na prace urzadzenia, nie ejst podstawa do uniewaznienia gwarancji.

#6 Jackpe

Jackpe
  • 187 posts

Posted 12 March 2013 - 10:08

O ile na urządzeniu brak jest zewnętrznych śladów typu wgniecenia,uderzenia spowodowane upadkiem czy inne, których powstanie mogło by zakłócić prawidłową pracę urządzenia, to samo pęknięcie ekranu / digitizera nie jest podstawą do anulowania gwarancji na urządzenie. Możliwe, iż zależy to widzimisię serwisanta, lub serwisu. W każdym bądź razie tak jest w Cortlandzie. Sam to swego czasu przechodziłem i wymianę zasugerowali mi sami pracownicy Cortlandu za co mój 3 letni syn będzie im wdzięczny jeszcze przez długie lata:) Niestety w przypadku autora postu to nie działa, ponieważ na alumiowej obudowie na rogu tabletu widać ślad po upadku.

#7 Ilicz666

Ilicz666
  • 375 posts
  • SkądPoznań

Posted 12 March 2013 - 22:37

Jeśli iPad ma pekniety dotyk to na 100% żaden serwis go nie przyjmie. Jeśli serwisy przyjmowały takie urządzenia to Apple szybko ogłosiło by upadłość. Sam możesz wymienić sobie szybke w nie autoryzowanym serwisie za kwotę około 400/500zl plus ekran jeśli Rownież na wymianie Tobie zależy.

#8 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 posts
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Posted 14 March 2013 - 11:45

Mieliśmy sytuację, gdzie wymieniliśmy klientowi szybę w iPadzie 2, po czym miał problemy z zasięgiem na 3G, oddał na gwarancję i mu przyjeli. Dostał nowego. Jeżeli znajdziesz dobry serwis, który profesjonalnie wymieni Ci szybę, to możesz próbować w ten sposób...




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users