Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMessage - wysyłanie z e-maila


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 danielax

danielax
  • 8 postów

Napisano 10 marca 2013 - 11:14

Mam mały problem z iPhonem 5. Od jakiegoś już czasu kontaktuję się przez iMessage z koleżanką, normalnie wszystko było wysyłane z numeru telefonu. Od niedawna wiadomości z iMessage przychodzą do niej z e-maila, a nie z numeru. Kiedy wchodzę w ustawienia iMessage, to w "Twój adres lub numer telefonu dla iMessage" mój numer jest szary i nie mogę go wybrać. Co zrobić? Z góry dziękuję za pomoc :) PS. W wyszukiwarce nie znalazłam niestety tego problemu, więc przepraszam, jeśli już jest o tym temat, ale jest być może źle nazwany i trudno go znaleźć.

#2 piotresce

piotresce
  • 1 568 postów
  • Płeć:

Napisano 10 marca 2013 - 11:16

W ustawieniach Wiadomości możesz zmienić w jaki sposób zaczynasz rozmowę.:)

#3 danielax

danielax
  • 8 postów

Napisano 10 marca 2013 - 11:19

W ustawieniach Wiadomości możesz zmienić w jaki sposób zaczynasz rozmowę.:)


Czytanie posta ze zrozumieniem nie boli, naprawdę. Byłam w ustawieniach i nie ma możliwości wybrania numeru telefonu.

#4 piotresce

piotresce
  • 1 568 postów
  • Płeć:

Napisano 10 marca 2013 - 11:21

Czytanie posta ze zrozumieniem nie boli, naprawdę. Byłam w ustawieniach i nie ma możliwości wybrania numeru telefonu.


A masz go tam w ogóle?No teraz przeczytałem dokładnie,U mnie pomogło kiedyś wyłączenie tego i włączenie po restarcie urządzenia.

#5 danielax

danielax
  • 8 postów

Napisano 10 marca 2013 - 11:26

A masz go tam w ogóle?No teraz przeczytałem dokładnie,U mnie pomogło kiedyś wyłączenie tego i włączenie po restarcie urządzenia.


Mam, ale jest szary i nie można na niego kiknąć. Zaraz spróbuję tego, co mówisz, ale mam normalnie wyłączyć i włączyć telefon czy zrestartować? I teraz uwaga, zabrzmi to głupio, ale jak się restartuje iPhona? :P mam go dopiero drugi miesiąc i nie wiem za bardzo, a nigdy się nie zawiesza, więc nie potrzebowałam.

#6 piotresce

piotresce
  • 1 568 postów
  • Płeć:

Napisano 10 marca 2013 - 11:29

Wyłącz usługę iMessage i wyłącz i włącz iPhone :)

#7 dawidnor

dawidnor
  • 984 postów
  • SkądOslo (Asker)

Napisano 10 marca 2013 - 11:38

Trzymasz Sleep button (ten na gorze) i iPhone Off, i potem znowu go uruchamiasz.

- - - Połączono posty - - -

Wyloguj sie z iMessage (apple id)

#8 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 10 marca 2013 - 12:01

Zwyczajnie nie aktywował Ci się iMessage po nr. telefonu. Musisz jeszcze raz aktywować iMessage.

#9 danielax

danielax
  • 8 postów

Napisano 10 marca 2013 - 12:13

Teraz wygląda to tak, wydaje mi się że tak powinno? Nie musiałam wyłączać telefonu/iMessage, wystarczyło wylogowanie z Apple ID. Dzięki za pomoc! [ATTACH=CONFIG]14165[/ATTACH]

#10 dawidnor

dawidnor
  • 984 postów
  • SkądOslo (Asker)

Napisano 10 marca 2013 - 12:15

Czyli wylogowanie pomoglo;) Tak to powinno wygladac;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych