Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

RAP / HIP-HOP

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 alextok1

alextok1
  • 27 postów
  • SkądWrocław

Napisano 09 marca 2013 - 22:05

Witam wszystkich :) Od razu mówie ze szukalem podobnego tematu ale nie znalazlem :) Chciałbym zacząć produkować hiphopowe - rapowe bity ale na tym calym garage bandzie mi cos nie idzie nie wiem nie podchodzi mi ten program a na logic to jak narazie szkoda mi kasy bo nie jestem jakims profesjonalista zeby kupic program za 200$. I tu kieruje pytanie do was czy znacie jakies fajne programy do produkcji muzyki ? najlepiej by bylo zeby byly darmowe i oczywiscie na OSX ;p PROSZE O POMOC ! Dzieki : )

#2 mredone

mredone
  • 62 postów

Napisano 10 marca 2013 - 08:01

A co to znaczy produkować rapowe bity? Co chcesz robić? Kleić sample dostarczone w jakiejś paczce? Czy grać na instrumentach? Jak szukasz dobrego DAW polecam Reaper. Jest darmowy i na OS X.

#3 Maxavelli

Maxavelli
  • 1 040 postów

Napisano 10 marca 2013 - 08:20

Pro Tools, Cubase, Reason, Ableton Live, Adobe Audition.

#4 alextok1

alextok1
  • 27 postów
  • SkądWrocław

Napisano 10 marca 2013 - 12:18

chcialbym robic z gotowych sampli :)

#5 kokos

kokos

Mr. Nice

• 7 426 postów

Napisano 10 marca 2013 - 14:49

bo nie jestem jakims profesjonalista zeby kupic program za 200$.

Popieram poleconego Reapera od Cockos. Jednak Tobie potrzebna jest potężna biblioteka sampli bardziej niż DAW. A dobre boblioteki kosztują nawet 69 USD, np.: Dubstep Killer - Killer Dubstep in 12 construction kits
Są też darmowe:
Plug-Ins: Drum Loops
Plug-Ins: SoundFonts

Myślę, że możesz na początek spróbować GarageBand za EU 13.99 i dokładać do niego Jam Pack'i. GB ma technologię Flex do wyrównywania rytmu audio.

Jednak ZDECYDOWANIE sugeruję zakup Logic z gigabajtami fantastycznych loopów, instrumentów i efektów.

#6 alextok1

alextok1
  • 27 postów