
Poczta HOME.PL w IMAP
#1
Napisano 09 marca 2013 - 19:08
#2
Napisano 09 marca 2013 - 19:11
#3
Napisano 09 marca 2013 - 19:23

#4
Napisano 10 marca 2013 - 01:39
Może masz włączoną funkcję powiadamiania przez SMS ? Ja mam na home.pl konto od początku jego istnienia i do tej pory jedyną możliwością otrzymywania wiadomości Push było skonfigurowanie poczty home.pl jako Microsoft Exchange . Ostatnio miałem duże problemy z Microsoft Exchange I rozwiązałem to w ten sposób, że mam powiadomienia z home.pl na adres @me.com i wtedy otrzymywałem Pusch
dokładnie tak jak piszesz skonfihurowane mam przez Microsoft Ex... tylko strasznie długo mi ładuje świeże wiadomości. jak poczekam z 2-4 minuty to wtedy moge dosć sprawnie przeglądac nową pocztę bo jak chce od razu to mam długie wczytywania :/
#5
Napisano 10 marca 2013 - 05:32
dokładnie tak jak piszesz skonfihurowane mam przez Microsoft Ex... tylko strasznie długo mi ładuje świeże wiadomości. jak poczekam z 2-4 minuty to wtedy moge dosć sprawnie przeglądac nową pocztę bo jak chce od razu to mam długie wczytywania :/
Właśnie z tego samego powodu wróciłem do zwykłego IMAP z powiadomieniami via konto na @me.com
#6
Napisano 10 marca 2013 - 15:24
#7
Napisano 10 marca 2013 - 15:27
U mnie na IP4 poczta na home.pl działała w miarę poprawnie jako Exchange oczywiście. Powiadomienia od kilku do kilkunastu minut (push).
Czyli chciałeś powiedzieć, że nie działa, właśnie push jest po to, żeby było od razu (max kilka sekund), bo kilka-kilkanaście minut opóźnienia zapewnia zwykły fetch. Jeżeli nie otrzynujesz poczty od razu na telefon, do kilku sekund od przyjścia e-maila na serwer, znaczy, że push nie działa.
#8
Napisano 10 marca 2013 - 18:34

#9
Napisano 10 marca 2013 - 21:51
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych